رئیس کل دادگستری استان مرکزی حمایت از خانواده های زندانیان را در کاهش وقوع جرائم، مهم ارزیابی کرد و تلاش بیشتر مسئولان و مراجع قضایی را در حل مشکلات زندانیان و خانواده آنان را خواستار شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک مظفری در مراسم روز ملی حمایت از خانواده زندانیان با عنوان «نسیم مهر» که جمعی از قضات دادگستری ، مسولان اداره کل زندان، اعضای مجمع عمومی حمایت از زندانیان و گروهی از خانواده های زندانیان حضور داشتند،حفظ کرامت انسانی را در برخورد با زندانیان مهم خواند و اجرای قانون و غافل نشدن از خانواده های زندانیان را از رویکرد اساسی دستگاه قضائی برشمرد.

وی رفع گرفتاری معیشتی و حمایتی خانواده های زندانیان را زمینه ساز استحکام کانون خانواده ها و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و روانی دانست و افزود: توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی خانواده زندانیان یکی از برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی این قشر است.

در ادامه فرمهینی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان اراک از کمک 110 میلیون تومانی این انجمن به خانواده های زندانیان در سال گذشته خبر داد و تعامل بیشتر نهادهای مردمی و دستگاه های اجرایی را در یاری زندانیان و خانواده های آنان را خواستار شد./ب

برچسب ها: جرائم ، زندان ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.