مدیر سامانه 137شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح اطلاع رسانی پیامهای ارسالی شهروندان در سامانه 137این منطقه خبر داد.

سعدی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح اطلاع رسانی پیام های ارسالی شهروندان در سامانه 137منطقه 12، به منظور آگاهی شهروندان از نتیجه پیام های ارسالیشان به سامانه 137، از اقدامات سامانه 137شهرداری منطقه 12در سال 92 است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور پیشگیری از مشکلات و معضلات احتمالی از جمله حذف پیام های شهروندی با توجه به قطع یا خاموش شدن گوشی های همراه ، اجرا میشود.
سعدی پور با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: طرح اطلاع رسانی پیامهای ارسالی شهروندان در سامانه 137منطقه 12، با ثبت پیام های شهروندی ، ارتباط دو طرفه شهروندان منطقه 12با سامانه137، آگاه سازی شهروندان از نتیجه پیام های ارسالیشان اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: این طرح روزهای پایان اسفندماه سال 91آغاز به کار وبا رضایتمندی 97درصدی شهروندان مواجه شده است.
سعدی پور در پایان با اشاره به مزایای این طرح افزود: قابلیت ثبت  پیام های شهروندی در سامانه 137شهرداری منطقه 12، تعیین شماره پرونده ویژه شهروندان ،‌ارسال نتیجه پیام های شهروندان در سامانه 137و برقراری ارتباط دو طرفه میان شهروندان و سامانه 137، از مزایای اجرای این طرح است./ز

برچسب ها: پیام ، شهروندان ، ضربتی ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار