سرهنگ محرابي، صبح امروز از دستگيري 3 جاعل مامور نما در محدوده بلوار اوشان خبر داد و گفت:" اين متهمان هنگام اخاذي از يک شهروند شناسايي و بازداشت شدند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  سرهنگ عليرضا محرابي، رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ، ضمن اشاره به دستگيري 3 مامورنما و جاعل عنوان در محدوده بلوار اوشان به تشريح جزييات پرونده اين سه متهم و نحوه شناسايي و دستگيري آنها پرداخت.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" ظهر روز گذشته يکي از تيم هاي عملياتي ماموران پايگاه يکم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ در حال گشتزني در محدوده بلوار اوشان بود که متوجه درگيري و جر و بحث چند نفر شده و اين در حالي بود که توقف نامناسب سه خودرو اين افراد در محل باعث ايجاد ترافيک و سختي در تردد شهروندان ديگر شده بود.
 
وي افزود:" با توجه به اين موضوع ماموران به محل نزديک شده و درست زماني که ماموران با خودروي نظامي به محل رسيدند سه نفر از افراد اين درگيري سعي کردند با رد گم کردن از محل دور شوند که اين امر با هوشياري ماموران پليس ناکام مانده و در همين زمان سرنشينان يک خودرو ديگر که در همان محل در حال جر و بحث با اين سه نفر بود به ماموران مراجعه کرده و عنوان داشت که سه مرد مذکور با معرفي خود به عنوان ماموران پليس سعي داشتند که از وي همسرش اخاذي کنند.
 
سرهنگ محرابي عنوان داشت:" با بيان شدن اين مطلب از سوي شهروند شاکي، بلافاصله ماموران دريافتند که هر سه مرد مذکور که سعي در فرار از محل را دارند مامور قلابي هستند و خود را با جعل عنوان و غصب عنوان مامور انتظامي معرفي کرده و قصد اخاذي از اين شهروند را دارند که بر اين اساس هر سه را بازداشت و به همراه شاکي و خودروهاي متهمان به پايگاه يکم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ منتقل کردند.
 
رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ در ادامه گفت:" هر سه متهم در مقر انتظامي به جرم خود مبني بر جعل وغصب عنوان و همچنين تهديد شهروندان و اخاذي از آنها به بهانه هاي واهي اعتراف کرده و اقرار کردند که با همدستي هم اقدام به اين کار مي کنند.
 
وي تصريح کرد:" به اين ترتيب هر سه متهم با تکميل پرونده به دادسرا معرفي شده و اقدام به موقع ماموران باعث رضايت خاطر اين شهروند شد که طي تماس با مرکز 197 دفتر نظارت همگاني پليس تهران بزرگ از ماموران اين يگان تشکر کرد.
 
سرهنگ محرابي در پايان ضمن هشدار به شهروندان در خصوص برخورد با ماموران قلابي و کساني که با جعل عنوان سعي دارند از آنها اخاذي کنند گفت:" ماموران زحمتکش پليس هنگام برخورد و رويارويي با شهروندان حتما کارت شناسايي معتبر خود را ارايه داده و به هيچ عنوان از شهروندان درخواست وجه نمي کنند و اين موضوع مي تواند به راحتي شهروندان را در شناسايي مامورهاي قلابي از ماموران تلاشگر نيروي انتظامي، راهنمايي کند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار