پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی اخیر تیم ملی ایران با عمان، تیم کشورمان به گونه ای فوتبال بازی کرد که دیگر جایی برای ارزیابی دیدار با قطر باقی نگذاشته است.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در مقابل تیم عمان تعداد زیادی از بازیکنان خوب تیم ملی ایران حضور نداشتند. باید تیم ملی را حمایت کنیم تا از گروه خود صعود کنند.

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال ادامه داد: نرفتن به جام جهانی لطمه زیادی به فوتبال ایران و هواداران وارد می کند. صعود به جام جهانی کار دشواری است ولی دور از دسترس نیست.

وی در بیان اینکه اکثر تیم های عربی مقابل ایران جنگ روانی ایجاد می کنند گفت: تمام شهرها و کشورهای عربی وقتی مقابل ایران بازی دارند جنگ روانی ایجاد می کنند. خصوصا قطر که استاد ایجاد جنگ روانی است ولی بازیکنان و مربیان باید فقط روي بازی تمرکز کنند.

فريبا تصريح کرد: اگر در این چند روز باقی مانده تا بازی مقابل قطر کی روش بازیکنان را از لحاظ روحی روانی آماده کند و روحیه تیم ملی مانند زمان قبل از بازی کره باشد تیم قطر را هم مانند کره می بریم.

وی در مورد نقاط ضعف تیم ملی ایران گفت: تیم ملی ایران تیم ضعیفی نیست. بهترین بازیکنان را در تیم ملی داریم. اصلی ترین نقطه ضعف تیم ملی در حال حاضر وضعیت روحی روانی بازیکنان است. مخصوصا اگر بازیکنان خوبی مثل رحمتی و عقیلی به تیم برگردند روحیه تیم خیلی بهتر می شود.

فریبا در پایان در خصوص اینکه آیا می توان بازی مقابل قطر را مانند بازی ایران و استرالیا دانست خاطر نشان کرد: دیدار ایران و استرالیا بازی آخر بود. ولی دیدار با قطر این طور نیست بعد از این بازی دیدار مقابل لبنان و کره را در پیش داریم که هر کدام از این بازیها سختی خاص خودش را دارد.
بازی مقابل استرالیا تک بازی بود ولی بازی مقابل قطر شروع حساسیت مسابقه های بعدی است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار