عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی از تصویب بیش از 150میلیارد تومان پاداش مناطق محروم و مطالبات فرهنگیان این استان از سال 68 تا 76 در مجلس خبر داد.

ˈغلامرضا تاجگردونˈ در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج با بیان اینکه بسیاری از استان ها این بخش از مطالبات خود را در سال های گذشته جذب کرده اند،افزود: مسوولان و متولیان اموراجرایی در استان باید تلاش کنند که این میزان اعتبار مصوب را به طور کامل جذب کنند.
نماینده مردم شهرستان های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتبار پیش بینی شده با کمک نمایندگان مجلس و با تلاش و پیگیری سه نماینده استان برای رفع مشکلات چند ساله جامعه فرهنگی استان به تصویب رسید.
تاجگردون از رشد اعتبارات ملی برای پروژه های عمرانی در بخش های مختلف خبر داد و گفت: میزان اعتبارات ملی در استان امسال حدود 145میلیارد تومان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه اعتبارات ملی در سال گذشته 800 میلیارد ریال بود، افزود: اعتبارات تخصیص یافته برای پروژه های عمرانی بزرگ در بخش های مختلف هزینه خواهد شد.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی افزود: این میزان اعتبار ملی برای پروژه های عمرانی در حوزه آبرسانی به لیکک و دهدشت غربی، اجرای فاضلاب شهرهای مختلف استان، سد تنگ سرخ یاسوج ، چهارخطه کردن مسیر بابامیدان - یاسوج، یاسوج - اصفهان و حتی راه آهن یاسوج - اقلید مصوب شده است./س
برچسب ها: ژاداش ، مناطق ، محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.