سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، گفت: در ميان نامزدهاي احراز صلاحيت شده، براساس شاخص ها و ملاک هاي قانوني شوراي نگهبان، سلايق سياسي مختلف وجود دارد که يک ويژگي بارز نسبت به انتخابات گذشته است.

سيد حسين نقوي حسيني نماينده مردم ورامين در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه تنوع سليقه در ميان نامزدهاي احراز صلاحيت شده وجود دارد، گفت: در ميان نامزدهاي اصولگرا و اصلاح طلب، گرايشات مختلف سياسي وجود دارد،به طور مثال قاليباف و جليلي اگرچه هردو اصولگرا هستند، اما داراي گرايش ها و سلايق مخصوص به خود هستند.

وي ادامه داد: با توجه به بيانات مقام معظم رهبري و نامگذاري امسال به نام حماسه سياسي و حماسه اقتصادي، تمامي نامزدها قبل از هر چيز بايستي نسبت به خلق حماسه سياسي اهتمام کرده و براي مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات تلاش کنند.

نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي، گفت: نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري بايستي از سياست سياه نمايي، تضعيف و تخريب و اسراف دوري گزينند، چرا که اينگونه اعمال موجب ترديد مردم در نيتهاي خالص آنها است.

نقوي حسيني ادامه داد: مشارکت حداکثري مردم در انتخابات براي خلق حماسه سياسي ضرورت دارد و توطئه هاي دشمنان خارجي را خنثي مي کند.

وي در پايان گفت: با توجه به تحولاتي که در رقابتهاي انتخاباتي شاهد هستيم، احتمال برگزاري انتخابات رياست جمهوري در يک مرحله وجود دارد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کمیسیون ، مجلس ، نامزدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار