اتمام فاز دوم طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره) تا پایان مرداد ماه

شهردار منطقه 10 از اعزام عملیات اجرایی فاز دوم طرح تعریض خیابان امام خمینی با اعتباری بالغ بر 5میلیارد تومان تا سه ماه دیگر خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: هم اکنون بیش از 85 درصد از معارضان فاز دوم رفع شده و عملیات اجرایی کل مسیر به طول 2 هزار و 100 متر آغاز شده و در دست اجرا است.
وی در ادامه افزود: فاز دوم این طرح حد فاصل خیابان کارون تا قصر الدشت به طول 310 متر تا پایان مرداد ماه تکمیل می گردد و بر همین اساس تا کنون عملیات جدول گذاری در ضلع شمالی این معبر به طول 400 متر انجام شده و عملیات زیر سازی نیز با 40 درصد پیشرفت در دست اجرا است.
وی در ادامه تصریح کرد: همزمان با اجرای طرح تعریض خیابان امام خمینی عملیات فاز دوم در قالب اجرای 5 هزار و 470 متر مربع پیاده رو سازی، 4 هزار متر نهر سازی، 6 هزار . 300 متر تک جدول، 2 هزار متر فضای سبز، احداث رفیوژ میانی به طول 1 هزار و 50  محقق می شود.
وی نوسازی و جابجایی شبکه های آب، برق، فاضلاب و مخابرات را به طول 1 هزار و 100متر که سبب تأخیر و زمان بر شدن طرح نیز بوده است، از دستاوردهای اجرایی این طرح ها دانست و خاطر نشان کرد: به سبب قدمت بهره برداری از این شبکه و افزایش تراکم جمعیت مسکونی و تجاری و تغییر الگوی مصرف در طول مسیر و محل های اطراف ن نیز تعریض وضع موجود، نوسازی شبکه تأسیسات شهری در دستور کار قرار گرفته که با همکاری مؤثر شرکت های بهره برداری آب، فاضلاب، گاز و مخابرات با 80 درصد پیشرفت در دست اجراست./رج
برچسب ها: رفیوژ ، عملیات ، نوسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار