با توجه به اینکه کارهای بزرگی برای به کارگیری نیروی انسانی صورت گرفته از جمله برقراری آموزش عالی در مناطق دور افتاده کشور ،كه رشدکمی بالایی را داشته است اما در چند سال آینده می توانیم رشد کیفی را بر آورد کنیم.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛ محمد حسین ایمانی، رئیس کنفرانس و رئیس دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی تبيین نقش آموزش در حماسه اقتصادی در جمع خبرنگاران گفت:  دانشگاه علم و فرهنگ یکی از دانشگاه هاي برتر کشور و عالی تلقی شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، حماسه سیاسی  را به حضور پر رنگ مردم در انتخاب خواهیم دید و حماسه اقتصادی را در زمینه به کار گیری نیروی انسانی فعال خواهیم کرد.

 وی خاطر نشان کرد: ما سندهای بالا دستی زیادی داریم که به شکل خیلی ریز راه  را مشخص کرد وبا توجه به مشکلات  چند سال اخیر با حرکت ویژه ای باید تاثیرات مشکلات را کمتر کنیم و در مسائل تولید در آمد، توزیع ثروت شناسایی منابع مصرف شده که مهمترین عضو آن نیروی انسانی است كه از توجه ویژه ای باید برخوردار باشد.

وی افزود:  یکی از دلایل پیشرفت کشور چنین جدی گرفتن نیروی انسانی است و ما هم باید در زمینه اقتصادی نیروهای  انسانی را تقویت کنیم که با آموزش و به فعل در آوردن آموزش ها، نیروهای انسانی امکان پذیر می شود.

وی در این خصوص توضیح داد: امکانات آموزشی و مراکز آموزشی عالی دور افتاده ترین مناطق کشور که به رشد کمی رسیده در سال های آتی پیشرفت کیفی را در این زمینه خواهیم دید./ع2
برچسب ها: آموزش ، دانشگاه ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار