جمعی از پزشکان افریقای جنوبی با حضور در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علهیا،‌ با مسئولان و مدیران آن به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد، رئیس حوزه تولیت آستان‌ در سخنانی با معرفی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علهیا و تبیین جایگاه ایشان در میان اهل‌بیت علیهم‌السلام اظهار داشت: رسالت این بانو این بود که در فضای خفقانی که توسط بنی عباس به وجود آمده بود، آموزه‌های ناب اهل‌بیت علیهم‌السلام را تبیین کند.
وی با اشاره به الگو بودن اهل‌ بیت علیهم‌السلام برای ما اظهار داشت: ائمه اطهار علیهم‌السلام و خاندان آنها به ما آموختند که در راه ترویج آموزه‌های اسلامی و دستورات الهی باید حتی از جان نیز گذشت.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد درباره برکات حضور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علهیا در قم گفت: به برکت حضور این بانو در قم، این شهر مرکز نشر آموزه‌های اهل‌بیت علیهم‌السلام و اسلام ناب به سراسر جهان شده است، تا جایی که در حال حاضر ده‌ها هزار نفر از سراسر جهان در این شهر حضور  دارند و به فراگیری این آموزه‌ها می‌پردازند.
وی با بیان این که زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها توسط حضرت امام رضا علیه‌السلام،‌ بیان شده است، اظهار داشت: از میان امامزادگان فراوانی که وجود دارند، تنها زیارت حضرت عباس و حضرت علی اکبر علیهماالسلام و این بانو توسط امام معصوم تبیین شده است.
خاطرنشان می‌شود،‌ این هیئت پزشکان افریقای جنوبی در ادامه بر سر سفره کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نشستند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.