" مجله آفریقا " ی سیمای فرانسوی شبکه سحر به همایش روز جهانی آفریقا در تهران می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، " مجله آفریقا " به تهیه کنندگی جلیل مقدادی  و به صورت زنده و مستقیم از استودیوی پخش کانال 1 شبکه سحر در معرض دید بینندگان فرانسویزبان رسانه ملی قرار می گیرد.
مقدادی گفت:  " مجله آفریقا " به موضوعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در حوزه منطقه آفریقا می پردازد. این برنامه که به صورت گفت وگو محور تولید می شود، با استفاده از کارشناس حضوری در استودیوی برنامه، موضوع مطرح شده در برنامه را مورد بررسی قرار می دهد.
تهیه کننده " مجله آفریقا " موضوع این قسمت از برنامه را اتفاقاتی که در همایش روز جهانی آفریقا در تهران افتاد عنوان کرد و افزود، علاوه به برگزاری این همایش به پنجاهمین سال تاسیس سازمان وحدت آفریقا نیز خواهیم پرداخت.
احمد نخستین مجری این برنامه تلویزیونی است و مهشید حاجی ستوده دستیار تهیه کننده و فرید ارس خانی به عنوان تدوینگر در این برنامه که شامل بخش های مختلفی از جمله گفت وگوی مجری با کارشناس، پخش گزارش، تصاویر مربوط به موضوع برنامه و ... است، همکاری نموده اند.
" مجله آفریقا " سه شنبه ها  از ساعت 11:25 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه برای علاقمندان به برنامه های سیاسی مرتبط با قاره سیاه از سیمای فرانسوی شبکه بین المللی سحر پخش می شود و در این قسمت ؛همایش روزآفریقا را که  4 خرداد، با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، به بحث و کنکاش می گذارد.
 از دیگر میهمانان این همایش می توان به سفرای کشورهای آفریقایی از جمله مالی، سيرالئون و اوگاندا اشاره کرد که برنامه "مجله آفریقا" حضور ایشان را نیزدر این گردهمایی به تصویر می کشد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار