مجموعه طنز «حالیوود» نوشته امید مهدی‌نژاد به کتابفروشی‌ها رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کتاب «حالیوود» را انتشارات «مروارید» به تازگی منتشر کرده است. این کتاب حاوی پنج پرده است که در 22 بخش گنجانده شده است. 

پرده نخست با عنوان «روی پرده»، شامل 10 بخش با عناوین «تقاتع سئول»، «راه آب»، «پالام پولوم پیلیش»، «مزقون در تاریکی»، «مسایل مربوطه»، «الیزابت در مظلومیت مفرط»، «دلدادگان»، «چندمین وسوسه»، «اتاق بغلی»، «عطر جالب سپیده‌دمان» است.

پرده دوم با نام «پورتال جامع سینامی جنگ» نیز از پنج بخش با عنوان‌های «شور و شوق جبهه‌ها»، «ملکوت نور در خاکریز گمشده»، «هرّه و کرّه در خط مقدم»، « انفجار مهیب در پالایشگاه جهنمی» و «گلوله‌های بی هدف، تفنگ‌های بی‌طرف» تشکیل شده است. 

عنوان پرده سوم «کشک، حوری، بامیه یا معنوی‌سازی تضمینی» است. پرده چهارم با عنوان «پیش پای صندوق» نیز از پنج بخش «ترکیدن یا نترکیدن، مساله این است»، «قفسه‌های مواضع»، «فشار کار»، «وارسته از دنیا و مافیها» و «عکس» تشکیل شده و پرده پایانی نیز «بهار در سیما» (طرح یک برنامه تلویزیونی» نام دارد. 

مجموعه طنز «حالیوود» نوشته امید مهدی‌نژاد با شمارگان یک‌هزار و 100 نسخه، در 120 صفحه و بهای چهار هزار و 500 تومان، آخر سال 1391 از سوی نشر مروارید منتشر شده است. 

امید مهدی‌نژاد شاعر، روزنامه‌نگار و طنزنویس، متولد سال 1358 است. «پیاده‌ها»، «از قبیل زندگان» و «کتاب سوم» از دیگر کتاب‌های اوست.
برچسب ها: حالوود ، کتاب ، طنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار