بیانیه سازمان مهندسي جهت دعوت به حضور در انتخابات؛

هر رأی من و تو یک پیمان با انقلاب و پاسداشت خون شهدا است

سازمان نظام مهندسي و كشاورزي در بيانيه‌اي تاکيد کرد: خرداد ماه از جمله روزهای سرنوشت ساز در تاریخ حماسه سیاسی امت اسلامی ایران است و هر رأی من و تو و ما یک پیمان با انقلاب و پاسداشت خون شهیدانی است که برگ‌های زرین افتخار را در کتاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران نگاشته اند.

به گزاش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي با انتشار بيانيه‌اي مردم را دعوت به ضور پرشور در انتخابات 24 خداد ماه كرد.

متن بيانيه سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي به شرح ذيل است:

در تاریخ حیات ملت‌ها روزهای سرنوشت سازی وجود دارد که عزت، عظمت و افتخار را در آیینه وجود آن ملت به نمایش مي‌گذارد، بدون شک این افتخار نصیب جوامعی مي‌شود که با بیداری و هشیاری هرچه تمامتر گره‌های تاروپود سرنوشت را با سرانگشتان تدبیر خود رقم زده و نامی جاویدان در تاریخ عصرها برای نسل‌ها به یادگار می‌گذارند.

 24 خرداد ماه ازد جمله  روزهای سرنوشت ساز در تاریخ حماسه سیاسی امت اسلامی ایران است و هر رأی من و تو و ما یک پیمان با انقلاب و پاسداشت خون شهیدانی است که برگ‌های زرین افتخار را در کتاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران نگاشته اند.

جامعه بزرگ کشاورزی ایران؛ شهری، روستایی و عشایری، تولید کننده و بهره بردار، استاد و دانشجو، از هر تشکل و صنفی در این عرصه دوش به دوش هم در سایه سار ولایت با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری از باب وظیفه، ایفاگر نقش حماسه ساز در حماسه سیاسی کشور خواهند بود.

اعضاء هیئت علمی، محققین و متخصصین، مشاورین، مدیران و کارشناسان متخصص به عنوان جامعه بزرگ دانش آموختگان  بخش کشاورزی و عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران، با اعتقاد راسخ به ضرورت حضور در صحنه، دست همراهی و یاری تمام آحاد ملت را در این برهه، نشان از امدادهای الهی در حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی و کیان جمهوری اسلامی می‌داند و همگان را به حضوری پرنشاط و شاداب در نمایشی عظیم از اقتدار ملی فرا می‌خواند و امید دارد با عنایت الهی شاهد خلق حماسه سیاسی جاویدان دیگری در تاریخ پرگهر ایران زمین باشیم.

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار