يزد/

35 کیلومتر شبکه و خط انتقال آب روستایی در ابركوه اجرا شد

مدیر شعبه آب و فاضلاب روستایی ابرکوه از اجرای 35 کیلومتر شبکه و خط انتقال جدید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  "مصطفی فلاح‌زاده" گفت: در سال گذشته  هشت کیلومتر از خط انتقال و شبکه فرسوده اصلاح و 35 کیلومتر شبکه و خط انتقال جدید انجام شده است.


وی افزود: در سال گذشته 400 فقره انشعاب جدید به روستاییان این شهرستان واگذار شده است و هم اکنون نیز 10 هزار و 893 مشترک تحت پوشش این شرکت می‌باشند.

فلاح‌زاده همچنین تصریح کرد: پروژه احداث خط انتقال مزرعه عرب از پروژه‌هایی بود که در سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت و 22 روستا با جمعیت چهار هزار خانوار و 500 واحد صنعتی از خدمات طرح بهره‌مند شدند.

وی همچنین احداث 89 کیلومتر خط انتقال 10 باب مخزن فشارشکن و احداث مخزن ویژه يكهزار و 200 مترمکعبی را از عملیات دیگر این پروژه برشمرد.

فلاح‌زاده افزود: بازسازی و توسعه شبکه توزیع، مخزن سه هزار متر مکعبی مهردشت، خط انتقال بخش بهمن و مسکن مهر مهردشت از دیگر پروژه‌های در حال اجرا می‌باشند.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: اندازه گیری حجم آب تولیدی و کاهش هدر رفت یکی از برنامه‌های در دست اجراي اين شركت است.

وی ادامه داد: در سال گذشته برای تامین آب روستاهای تحت پوشش ابرکوه 2.5 میلیون متر مکعب آب تولید شده است.

وی تعویض 450 فقره انشعاب فرسوده، اصلاح و بازسازی هشت هزار متر از شبکه‌های توزیع و انتقال آب، شستشوی مخازن و رفع اتفاقات بیش از دو هزار مورد را از اقدامات این شرکت برای جلوگیری از هدر رفت آب برشمرد.

فلاح زاده در پایان تامین آب سالم و بهداشتی روستاهای ابرکوه را از اولویت‌های این شرکت برشمرد و افزود: تجهیز و آغاز به کار آزمایشگاه کنترل کیفی و کلر سنجی يكهزار و 200 مورد از منابع تامین آب، از اقدامات این شرکت در اين راستا بوده است./ج1

برچسب ها: یزد ، انشعاب ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.