مسئول ارتباط با رسانه‌های ستاد حسن روحانی گفت: استفاده از نماد کليد اشاره‌ای مستقیم به قفل بودن شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور است که می‌تواند به عنوان نمادی برای مطالبه محوری مردم از دولت استفاده شود .

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران‌، "امیرحسین متقی"  با اعلام اینکه "کلید" به عنوان نماد انتخاباتی این ستاد تعریف شده است، اظهار داشت: همه از مشکلات کنونی کشور آگاهیم و بالطبع باید اولین اولویت تمام کاندیداها ارائه راهکاری برای خروج کشور از این شرایط باشد.

مسئول ارتباط با رسانه‌های ستاد حسن روحانی افزود: حجت الاسلام روحانی هم تنها به این امید پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشته که با کلید تدبیر بتواند قفل مشکلات کشور را باز کند.

متقي بيان کرد: در همه رقابت‌های انتخاباتی در سراسر دنیا از المان‌ها و عناصر تصویری مختلفی استفاده می‌شود و کلید هم در ستاد روحانی به عنوان یک نماد و المان در نظر گرفته شده است.

این عضو ستاد  روحانی افزود : استفاده از این نماد شفاف همچنان که اشاره‌ای مستقیم به قفل بودن شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور است می تواند به عنوان نمادی برای مطالبه محوری مردم از دولت استفاده شود.


مسئول ارتباط با رسانه‌های ستاد حسن روحانی در پایان خاطرنشان کرد : کلید همچنین بیان گر این نکته است که راه برون رفت کشور از شرایط بحرانی جز از مسیر اعتدال و مشارکت مردم و نخبگان در فرآیند تصمیم سازی و تصمیم گیری نمی‌گذرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: متقی ، روحانی ، کلید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار