سرهنگ حسيني فر، از دستگيري پرستار سالمند در محدوده جنت آباد خبر داد و گفت:" اين سارق که از عدم حضور صاحبخانه سوء استفاده کرده و سرقت 20 ميليوني انجام داده بود، بازداشت شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ پرويز حسيني فر ، ضمن اشاره به دستگيري يک پرستار سالمند خيانتکار در محدوده جنت آباد خبر داد و گفت:" اين پرستار پس از اخراج از منزل صاحبخانه، از نبودن وي استفاده کرده و پس از سرقت 20 ميليون تومان طلا و جواهرات فرار کرد که با تلاش ماموران اين کلانتري شناسايي و بازداشت شد.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" مدتي پيش يکي از شهروندان ساکن محدوده خيابان آيت الله کاشاني به دايره قضايي کلانتري 138 جنت آباد مراجعه و اظهار داشت ، در سال 91 يک خانم به نام "زيور" را به عنوان پرستار سالمند براي نگهداري از مادرم استخدام کردم اما پس از مدتي به دليل رعايت نکردن اصول کاري و همچنين سهل انگاري در کار وي را اخراج کردم.
 
سرهنگ حسيني فر افزود:" اين زن به ماموران گفت  ماه پيش براي انجام کاري مجبور به ترک کشور شده است و در زماني که آنها در منزل حضور نداشتند سارق يا سارقاني به منزل آنها دستبرد زده و اقدام به سرقت طلا و جواهرات وي به ارزش 20ميليون تومان کرده اند که در اين خصوص به همان پرستار مذکور مشکوک است و تقاضاي رسيدگي به موضوع را کرد.
 
وي عنوان داشت:" با ثبت اظهارات شاکي، پرونده اي در اين خصوص تشکيل و در اختيار تيم تجسس کلانتري قرار گرفت که در نتيجه تحقيقات و بررسي هاي انجام شده از سوي تيم کارشناس کلانتري مشخص شد که اين سرقت به طور حتم از سوي اين پرستار خيانتکار صورت گرفته است .
 
 لذا با توجه به اينکه مشخصات وي به صورت مستند در اختيار شاکي به عنوان صاحب کار سابقش وجود داشت، ماموران به راحتي توانستند اين سارق را شناسايي و محل سکونت وي را نيز پيدا کرده و براي دستگيري وي اقدام کنند.
 
کلانتر 138 تصريح کرد:" ظرف چند ساعت اين متهم در منزلش بازداشت و در حالي که از دستگيري خود تعجب کرده و نگران بود، به کلانتري منتقل شده و زماني که با شاکي روبرو شده و موضوع دستگيري را فهميد چاره اي جز اعتراف نديده و عنوان داشت با توجه به اينکه وضع مالي مناسبي نداشته است اقدام به سرقت طلا و جواهرات مالباخته کرده و قصد داشته است که در زمان مناسب اموال مسروقه را به فروش برساند که موفق نشده است.
 
سرهنگ حسيني فر بيان داشت:" با اعتراف صريح متهم به جرم خود پرونده تکميل شده و به همراه شکايت شاکي به دادسرا منتقل شد و اين در حالي است که رييس کلانتري 138 به شهرونداني که قصد دارند از پرستار سالمند و يا کارگر خدمات در منزل خود استفاده کنند هشدار داد تا بدون مشاوره با افراد امين و همچنين هماهنگي با مراکز معتبر خدماتي در اين زمينه اقدام به استخدام خدمتکار و يا پرستار سالمند و کودک نکنند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار