وی در ادامه گفت: در مرکز پاسخگویی سلامت 1490 کمیته های تخصصی متشکل از گروه های بهداشت، درمان، دارو و غذا و تجهیزات پزشکی، عمومی، مشاوره پزشکی و پیشگیری مشغول به ارائه خدمت هستند.
مشاور وزیر و مسئول دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت افزود: گروه پیگیری این سامانه به شکایات مردمی از واحدهای ستادی و دانشگاهی رسیدگی می کند.
دکتر ریاضی در خصوص زمان رسیدگی به شکایات مردمی گفت: رسیدگی به شکایات مردمی در صورت اورژانسی بودن یکروزه بوده و در صورت غیراورژانسی بودن شکایات بین 2 تا 4 هفته رسیدگی می شود.