رئیس کمیته روئینگ گفت: در صورتیکه شرایط برای تغییر محل اردوی تیم ملی مهیا شود می بایست امکانات اولیه برای اسکان ملی پوشان نیز فراهم شود.

بهزاد اتابکی در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر قایقرانان کشورمان تمرینات آماده سازی خود را در دریاچه آزادی تهران پیگیری می کنند و ما در نظر داریم در صورت به توافق رسیدن با شهرداری از این پس تمرینات قایقرانان در دریاچه چیتگر پیگیری شود.

رئیس کمیته روئینگ افزود: با وجود اینکه طول دریاچه چیتگر بیشتر از آزادی است اما با این حال برای انتقال تمریناتن ملی پوشان به این محل باید تمام جوانب از جمله تغذیه و اسکان ملی پوشان مورد بررسی قرار بگیرد و در صورتیکه این شرایط فراهم نشود ترجیح می دهیم تمرینات ملی پوشان در آزادی پیگیری شود.

وی تصریح کرد: البته در صورتیکه شهرداری با درخواست ما مبنی بر نحوه برپایی تمرینات تیم ملی در این محل موافقت کند برای اسکان ملی پوشان از کانکس استفاده می کنیم.

اتابکی ادامه داد: همچنین متاسفانه به دلیل رشد بیش از حد جلبک ها در مرداب بندر انزلی و با وجود تلاش های زیاد مبنی بر از بین بردن آنها این امر محقق نشد و ترجیح دادیم تا تمرینات تیم ملی را به استان دیگری منتقل کنیم و متاسفانه تا زمانیکه کمپ و پیست روئینگ را در اختیار نداشته باشیم مشکلات همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند./مح

برچسب ها: قایقرانی ، کانکس ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار