هافبک تیم فوتبال راه آهن گفت: تیم ملی در ماههای اخیر انتظارات را برآورده نکرده است.

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مورد شرایط حال حاضر تیم ملی نمی دانم چه بگویم اما آنچه که مسلم است اینکه تیم ملی در ماههای اخیر انتظارات را برآورده نکرده است و روند روبه رشدی از تیم کی روش ندیده ایم.
بازی با قطر برای ما خیلی مهم است و امیدوارم روز خوب فوتبال ملی ما باشد و مقابل قطر بتوانیم نتیجه بگیریم.
 
هافبک تیم فوتبال راه آهن افزود: ما به پیروزی مقابل قطر به شدت نیاز داریم و باید از تمام سرمایه های خودمان برای کسب 13 امتیاز این بازی خارج از خانه استفاده کنیم. قطر در این دیدار تمام تلاش خودش را خواهد کرد تا از شرایط میزبانی اش استفاده کند چون شرایط خوبی در جدول ندارند و تمام امید شان برای صعود به جام جهانی همین بازی است تا با پیروزی بتوانند امیدهای خودشان را برای صعود زنده کنند اما این بازی برای ما هم خیلی مهم است و اگر می خواهیم به جام جهانی صعود کنیم، باید این بازی را ببریم.

وی در مورد قطر گفت: به نظر من قطر تیم بدی نیست و در سالهای اخیر سرمایه  گذاری بسیار زیادی در فوتبال داشته و پیشرفت هم کرده اند اما طبیعتاً در حد و اندازه ما نیست .
متاسفانه در این سالها آنقدر از تیم های پایه غافل شده ایم و در بخش امکانات ضعیف عمل کرده ایم که حالا تیم هایی در سطح قطر هم برای ما قد علم می کنند. به هر حال بازی با قطر برای ما بسیار مهم و سرنوشت ساز است و امیدوارم روز خوب فوتبال ملی ما باشد تا بتوانیم قطر را ببریم و به آینده امیدوار شویم.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چقدر شانس صعود به جام جهانی داریم، گفت: فکر می کنم با توجه به جدول و بازیهایی که پیش رو داریم، در حال حاضر 50 درصد شانس برای صعود به جام جهانی داریم. ما با دست خودمان کارمان را برای صعود به جام جهانی سخت کردیم و اگر در بازیهای قبلی با هوش تر بودیم و با دقت بیشتری کار می کردیم، الآن شرایط مان کاملا متفاوت بود اما با توجه به نتایجی که ازبکستان و  کره جنوبی گرفته اند و بازیهایی که در پیش داریم، شانس صعود ما الآن 50-50 است.

وی افزود: در حال حاضر مهم ترین مسأله برای تیم ملی ما کسب 3 امتیاز در بازیهای بعدی است و کادر فنی محترم تیم ملی باید راهکار موفقیت در این بازیها را پیدا کنند. به نظر من کسب موفقیت در بازیهای بعدی  امکان پذیر است چون پتانسیل بالایی داریم و می توانیم نتیجه بگیریم. تیم ملی در حال حاضر پتانسیل خوبی دارد و باید تمام تلاش مان را بکنیم تا از این پتانسیل به خوبی استفاده کنیم و بتوانیم به جام  جهانی صعود کنیم.

آشوبی در پایان  گفت: اگر به جام جهانی صعود نکنیم، یک ناکامی دیگر به ناکامی های فوتبال ما اضافه می شود. با مربیان دیگر به جام جهانی نرفتیم و کسی عذرخواهی نکرد و مسؤلیتش را نپذیرفت، این بار هم نرویم، اتفاقی نمی افتد و فقط فوتبال ما ضرر می کند و فاصله ما با فوتبال دنیا روز به روز بیشتر می شود و رفتن به جام جهانی برای ما تبدیل به یک معضل و مشکل می شود و بازنده اصلی جامعه فوتبال ایران خواهد بود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار