فرماندار پردیس گفت: 91 شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است.

ˈایرج بیگدلوˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به نخستین تجربه فرمانداری شهرستان پردیس در برگزاری انتخابات، افزود: با توجه به سابقه انتخاباتی و میزان رای هر شعبه در منطقه، با برنامه ریزی های انجام شده، شش ناحیه در شهرستان پردیس تشکیل شده است و شعبه هایی که بیش از یک هزار و 800 رای دارند ویژه خواهند بود.

وی بیان کرد: تعداد 160 هزار برگ تعرفه انتخاباتی و 9 شعبه سیار رای گیری برای شهرستان و شهرک های جدید نیز سه صندوق سیار در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین 30 نفر از معتمدان شهر در این انتخابات حضور دارند.

فرماندار پردیس ادامه داد: 297 نفر در شهرستان پردیس داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند که از این میزان 107 نفر در پردیس، 63نفر در شهر بومهن، 69 نفر بخش جاجرود و 58 نفر نیز در بخش بومهن نام نویسی کردند.

اين مقام مسوول با اشاره به اقدام های انجام شده توسط ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز ریاست جمهوری در این شهرستان، بیان کرد: بومهن و پردیس امسال 16 نماینده شورای شهر دارند که از این تعداد 9 نماینده در شهر رودهن و هفت نماینده شورا در شهر پردیس هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس ادامه داد: انتخابات شوراهای اسلامی در 13 روستا نیز برگزار می شود که دو روستا دارای شورای پنج نفره و 11 روستا، شورای سه نفره خواهد بود.

بیگدلو به میانگین جنسیت و مقطع تحصیلی داوطلبان شهر و روستای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به میزان داوطلبان ثبت نام شده، 22 درصد از آنان زن و 78 درصد مرد هستند که 76 درصد مربوط به مقطع تحصیلی لیسانس و بقیه آن سایر مدارک تحصیلی زیر لیسانس هستند.

فرماندار پردیس افزود: با توجه به سرشماری سال90 جمعیت شهر بومهن بالای 50 هزار نفر است که امسال با 9 نماینده شورا و چهار عضو علی البدل و شهر پردیس با هفت نفر عضو شورا و سه نفر علی البدل در انتخابات شرکت می کنند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات، بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، تمام اقدامهای لازم در مورد تایید یا رد صلاحیت کاندیداها، تبلیغات و نیز برگزاری انتخابات فراهم شده است و ما نیز از داوطلبان می خواهیم در تمام مراحل، رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و طبق قانون عمل کنند.

بیگدلو رعایت قانون، توجه به اخلاق انتخاباتی و رعایت تقوا را از مهم ترین معیارهای مهم در انتخابات پیش رو خواند و گفت: ملت ایران با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات 24 خرداد ماه، افتخار دیگری در کشور رقم خواهند زد و دشمن را مایوس می کنند./س



برچسب ها: رای ، انتخابات ، پردیس ، شعبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.