رییس هیئت مدیره استقلال گفت : از ابتدا هم بحث استعفا مطرح نبوده است ، اگر هم جایی حرفی شده ، جدی نبوده است.

نجف نژاد  رییس هیئت مدیره استقلال  در  گفتگو با خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت : ما  با فتح اله زاده در مورد استعفا بحثی نکردیم چون از ابتدا هم چنین بحثی نبود .
 
وی افزود : فتح اله زاده برای حضور جدی در این تیم قول هایی به ما داد که انشاءاله عملی می شود. به هر صورت ، جلسه امروز  جلسه بررسی  و برنامه ریزی فصل بعد بود.
 
وی ادامه داد : شرا یط خوبی داریم و مشکلات مالی نیز حل می شود.

نجف‌نژاد در مورد اینکه برخی بازیکنان معترض بودند که چرا قراردادها بین بازیکنان یکسان پرداخت نشده، تصریح کرد: هیئت مدیره علاوه بر مسائل مالی و سیاست‌گذاری به موارد دیگر باشگاه هم توجه می‌کند. ما در ریز جزئیات دخالت نمی‌کنیم. ما بازیکنی نداشتیم که 20 درصد گرفته باشد.  در گزارشی که امروز فتح‌الله‌زاده ارائه کرد کمتر از 50 درصد نداشتیم.

وی در مورد اینکه برخی معتقد بودند کمتر از 50 درصد دریافت کرده‌اند، افزود: شاید در آن زمان چنین مسئله‌ای وجود داشته و با احتساب طلب سال گذشته‌شان بوده  است .
 
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا سه خواسته قلعه‌نویی یعنی حفظ بازیکنان فصل پیش، جذب بازیکنان جدید و تامین بودجه مدنظر سرمربی موافقت کرده‌اند، عنوان کرد:‌ در مورد بازیکنان این امر مختص به سرمربی تیم است. او هر کسی که در لیست بدهد ما شرایط حضورش در استقلال را فراهم می‌کنیم.
 
گفتنی است ، نشست هیئت مدیره استقلال برای بررسی جوانب برای ادامه کار فتح اله زاده  بوده است. بودجه باشگاه به تصویب رسید. همچنین با امیر قلعه نویی سرمربی این تیم ارتباط تلفنی گرفته شد و  از او خواستند تا برای داشتن تیم قدرتمند بازیکنان مورد نظر  خود را قطعی کند.
 
اعضای حاضر در جلسه امیدوار رضایی ، شخص فتح اله زاده ، نجف نژاد و شهریاری بودند.
برچسب ها: مدیر ، عامل ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار