عضو سابق کمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دایی و کریمی تمام اتفاقات گذشته را به فراموشی سپرده اند و قرار است که در کنار هم به پرسپولیس کمک کنند.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اعتقاد دارم که در ورزش فوتبال نباید باور داشته باشیم که دو نفر از یکدیگر کدورتی به دل داشته باشند زیرا انسان فقط یک بار متولد می شود و درست نیست که کسی از شخص دیگری دلخوری داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زیبایی زندگی به دوست داشتن است و خوشحالم که علی دایی و علی کریمی هر دو اتفاقات گذشته را به دست فراموشی سپرده اند و در نهایت از یکدیگر در رسانه ها به مصاحبه می پردازند و امیدوارم که هم دایی و هم کریمی بتوانند این فصل به پرسپولیس کمک کنند.

وی تصریح کرد: تنها دلخوشی مردم فوتبال است و در شرایطی که هواداران پرسپولیس بیشتر از استقلال هستند باید مسئولان، کادر فنی، بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس از یکدیگر حمایت کنند تا دل مردم را بدست بیاورند البته معتقدم که مردم با همه کاستی ها نه تنها از پرسپولیس بلکه از رشته ورزشی فوتبال در تمامی عرصه ها حمایت کرده اند و اگر قصوری نیز صورت گرفته از سوی ما بوده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار