مربی تیم ملی راگبی با ابراز رضایت از شرایط ملی پوشان اعزامی به رقابت های آسیایی مالزی گفت: این تیم از نظر بدنی و فنی در شرایط عالی به سر می برد و امیدواریم رویای راگبی ایران به حقیقت تبدیل شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی راگبی 15 نفره ایران هفته آینده راهی رقابت های قهرمانی سید دو آسیا می شود تا برای رسیدن به قهرمانی و صعود به سید یک آسیا تلاش کند.

"مهدی حسنعلی" در این باره گفت: خوشبختانه و در روزهای آخر اردوی تیم ملی بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند و این امید را به ما دادند تا بعد از سال ها بتوانند رویای راگبی ایران را تحقق بخشند و به سید یک آسیا صعود کنند.

وی افزود: تیم ملی در رقابت های آسیایی مالزی کار سختی را در پیش دارد، در اولین بازی باید به مصاف مالزی میزبان مسابقه ها برویم و در صورت پیروزی به بازی سرنوشت ساز یعنی برنده مسابقه هند و سنگاپور می رسیم.
 

این کشورها همه از تیم های باسابقه و قدرتمند در آسیا هستند و کار تیم ملی مقابل آنها دشوار است. به هر حال آنها چندین سال است که در رقابت های مختلف آسیایی و بین المللی شرکت می کنند و در طول سال چند مسابقه را پشت سر می گذارند تا همیشه آماده باشند.

حسنعلی در ادامه با اشاره به شرایط بازیکنان گفت: در طول اردوهای گذشته بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و از نظر بدنی به اوج رسیدند.

کادر فنی سعی کرده با ارائه تمرینات به روز راگبی به ملی پوشان، آن ها را به صورت علمی برای حضور در رقابت ها آماده کند تا بتوانیم بازی های خوبی را نمایش دهیم.

وی افزود این تیم چند سالی است که برای رسیدن به سید یک آسیا تلاش می کند و هنوز موفق به کسب این نتیجه نشده است. اما امسال همه اعضای تیم همدل و همصدا برای پیروزی، تمرین و تلاش می کنند و این را می توان از جو حاکم بر اردو فهمید./زر

برچسب ها: راگبی ، تیم ملی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار