مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز گفت: شمسایی به عنوان سرمربی وارد تیم می شود و دستیارانش را با نظر خود انتخاب می کند ایرادات را برطرف می کنیم تا شنبه قرار داد داخلی بسته شود.

فرزين دبيري مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ابتدا از دبیری رئیس هیئت مدیره باشگاه برای انتصابم به این مقام تشکر می کنم به عنوان قائم مقام سابقه ی حضور در باشگاه دبیری را داشته ام و با برنامه  های باشگاه آشنایی دارم به همین دلیل امیدوارم مسیری که افشین دبیری در نظر داشته را ادامه دهم اما با اتمام دوران محرومیت وی به سمت قبلی باز می گردم.

 وی افزود: تیم دبیری با پایان فصل گذشته و کسب مقام چهارم پتانسیل خود را برای قهرمانی نشان داده در همین راستا برای فصل جدید  تیم منظور کسب عنوان قهرمانی بسته می شود.

وحید شمسایی جزو گزینه های مورد نظر پدرم بود که می توانست تیم را به اهدافش برساند با کناره گیری موقتی افشین دبیری برنامه های وی پیگیری شد و قرار دادی برای رسمی شدن کار شمسایی تنظیم شد اما هفته ی گذشته شمسایی خواستار اصلاح مواردی از قرار داد شد.

روز شنبه به تهران می روم تا مذاکرات نهایی را با این مربی انجام دهم، گمان می کنم باید از این فرصت استفاده کنیم و با رسمی شدن فعالیت شمسایی، تیم  تمرینات خود را آغاز کند.

فرزین دبیری در ادامه بیان داشت: دوستی دیرینه ی شمسایی با پدرم موجب شده که وی مسائل مالی را مانع همکاریش با باشگاه  نداند، بودجه اختصاص داده شده به تیم و این گونه مسائل مخالفت شمسایی را با برخی از مفاد به همراه داشت که در کوتاهترین زمان برطرف شد باشگاه وحید شمسایی را به عنوان سرمربی برگزیده و همه ی مسائل تیم مربوط به وی خواهد بود هر انتخابی که توسط وی انجام گیرد برای باشگاه قابل احترام است.

 مدیر عامل باگشاه دبیری تبریز همچنان اضافه کرد: شمسایی قصد ندارد با گرفتن این پست به دوران بازیگری خود پایان دهد و به همین منظور به دنبال مربیان نامی است که هنگام حضورش در زمین تیم را سامان دهند انتخاب کمک مربیان به مهره ی شمسایی است و باشگاه هیچ دخالتی در این امر ندارد./آق

برچسب ها: تصمیم ، شمسایی ، پدرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار