بائو گفت: متأسفانه هنوز هیچ پولی به ما نرسیده است شرایط باشگاه یک بام و دو هواست، امیدوارم مدیران هر چه زودتر فکری به حال این هوادار و باشگاه بکنند، سرنوشت من در این باشگاه هنوز مشخص نیست.

میثم بائو در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بعضی ها عنوان کردند با صحبت های بازیکنان استقلال، قهرمانی را به هواداران تلخ کردند، باید بگویم این شاید اولین باری است که بازیکنان بعد از اتمام فصل و بعد از قهرمانی بازیکنان خواستار حقشان شدند.

این افراد قصد دارند ارتباط ما با هواداران را خراب بکنند. این فصل تنها فصلی بود که تمام بازیکنان یک استقلالی واقعی بودند و تمام تلاش خود را کردند تا حداقل یک جام برای هواداران کسب کنند.

بائو در خصوص وضعیت ماندنش در استقلال اظهار داشت: من صحبت های خود را کرده ام، تنها 30 درصد از حقوقم را گرفته ام. خیلی بازیکنان هم کمتر از من گرفته اند اما متأسفانه شنیده شده بعضی ها تا 80 درصد از پول خود را از باشگاه گرفته اند.

باید دید در آینده مشکلات استقلال حل شدنی هست یا نه. اگر مشکلات پا بر جا باشد حق دارم به یک تیم دیگری فکر کنم.

بائو در خصوص پیشنهادات لیگ برتری خود گفت: بله چند پیشنهاد به من شده اما توضیح می دهم نامی از باشگاهها نیست و اهل بازارگرمی نیستم اما پیشنهادات خوبی از تیم های خوبی دارم.

وی در مورد توانایی استقلال برای کسب سومین ستاره آسیایی خود گفت: بله هنوز هم معتقد هستم این استقلال با این کادر فنی و بازیکنان می توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. امیدوارم مسئولان به داد این باشگاه برسند اگر مشکلات حل شود استقلال این توانایی را دارد که یک افتخار دیگر برای ایران رقم بزند./آق
برچسب ها: بائو ، استقلال ، هواداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار