نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اطلاعات خلاف واقع غرب کارنامه آژانس بین المللی انرژی اتمی را سیاه کرده، گفت: این نهادبین‌المللی تحت سلطه قدرت‌های غربی اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت پور درباره اذعان مقامات آژانس بین المللی انرژی اتمی به دریافت بیش از ۸۰درصد اطلاعات برنامه هسته ای ایران از آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفت: با وجود همکاری‌هایسازندهایران با آژانس، همچنان این نهاد بین المللی اصرار به دریافت اطلاعات اشتباه از سوی دشمناندارد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آژانس بین المللی انرژی اتمیتحت سلطه قدرت‌های غربی اداره می‌شود، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکابا تاثیرگذاری بر آژانس بین المللی انرژی اتمی و دادن اطلاعات خلاف واقع به این نهادجهانی را تبدیل به اهرم فشاری ضد کشورهای مستقل کرده اند.

وی با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی با دروغ پراکنی به دنبال تغییر فضای بین المللی ضد ایران است، ادامه داد: در سی و چهار سالی که از عمر انقلاب اسلامی در ایران می گذرد، غرب همواره هراس این را داشته که انقلاب ایران به فراتر از مرزهای خود رسوخ کند از این رو با دست آویز قرار داده شدن مسائل مختلف از جمله هسته ای تلاش دارندمانع از نشر افکار انقلابی به بیرون از مرزهای ایران شوند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم، تصریح کرد: با موضع گیری دو پهلوی که آژانس بین المللی اتمی در قبال برنامه هسته ای ایراندر پیش گرفته کارنامه سیاه این نهاد بین المللینزد ملت ایران هر روز سیاه تر می شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بابیان اینکه تا زمانی که آژانس بین المللی انرژی اتمی تحت تاثیر لابی گری های رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی باشد امیدی به این نهاد بین المللی نیست، گفت: با توجه به ملاحظات سیاسی که بین آمریکا و آژانس وجود دارد طبیعی است که بیشترین اطلاعات باید از سرویس های امنیتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در اختیار آژانس قرار گیرد.//س

برچسب ها: اردبیل ، کارنامه ، آژانس ، سیاه ، شد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.