معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مراکز علمی کشور در شرایط کنونی میدان اصلی نبرد با دشمنان است.

حسین بلندی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در حال حاضر ایران اسلامی در شرایطی قرار گرفته که باید کشور تا بن دندان وابسته به دیگران در بیش از سه دهه گذشته را به کشوری مستقل، قدرتمند و ام القرای جهان اسلام بدل سازند.

وی ادامه داد: امروز تحریمها اقتصادی از سوی غرب علیه کشورمان در حال اعمال است، فشارهایی از این دست از نبود تحمل در سلطه گران برای ظهور و بروز قدرتی مانند ایران به رهبری ولایت فقیه گواهی می دهد.

بلندی افزود: رهبر معظم انقلاب با درایتی بی نظیر به مانند همیشه طی پیش بینیهای ژرف اندیشانه خود استادان دانشگاه را فرماندهان و دانشجویان را افسران خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن خواندند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از عوامل و اسباب حضور استبدادی استعمارگران سلطه طلب در نقاط مختلف جهان را خلاء علمی موجود در آن نقاط خواند.

وی ادامه داد: با نگاهی به کشورهای پیشرو در مقوله های علمی در می یابیم که یکی از مسائل مورد توجه آنها تربیت نیروهای انسانی کارآمد است.

بلندی افزود: در دنیای امروز برخورداری از منابع طبیعی دیگر به عنوان معیار و ملاکی برای قدرتمند دانستن ملل محسوب نمی شود، بلکه مدیریت منابع خود را به عنوان اصلی اصولی در این زمینه مطرح ساخته است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: وجود نیروهای انسانی کارآمد نه تنها معضلات کشورهای پیشرو در علوم را مرتفع می سازند بلکه با ارتقای سطح، به سایر ملل جهان صادر می شوند تا مشکلات آنها را نیز برطرف کنند.

بلندی اضافه کرد: حال آنکه در سایه چنین رویکردی به طور تدریجی باب استعمار و حاکمیت استبداد به روی سلطه گران و سلطه طلبان گشوده می شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.