مسابقات بین المللی قرآن کریم از نگاه " مجله فرهنگی و هنری " شبکه سحر

"مجله فرهنگی و هنری" سیمای بوسنیایی شبکه سحر برای مخاطبان برنامه های فرهنگی به روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، اقدس کاربخش تهیه کننده " مجله فرهنگی و هنری " سیمای بوسنیایی است، برنامه ای که در آن به موضوعات روز فرهنگی، اجتماعی و هنری در دو منطقه ایران و بالکان پرداخته می شود.
تهیه کننده برنامه گفت: موضوعات فرهنگی وجه مشترک تمام اقوام و نژادهای موجود در دنیا است و پرداختن به این موضوعات می تواند در جذب مخاطب موثر بیفتد.
وی افزود: در این برنامه در نظر داریم تا به بیان اهم اخبار فرهنگی و هنری و معرفی یکی از برنامه های سیمای بوسنیایی که در حال پخش است بپردازیم.از دیگر بخش های این مجله می توان به پخش گزارش ارسالی از سارایوو اشاره کرد.
بنا به گفته این تهیه کننده شبکه سحر؛ در این برنامه به موجب برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در تهران، " مجله فرهنگی و هنری " هم به این مسابقات پرداخته است و آن را به مخاطبان خود معرفی می نماید. 
کاربخش  همچنین عنوان کرد:  مهدی سعادت احمدنیا به عنوان دستیار تهیه کننده، مهیار رشیدی تدوینگر و عادل حاج محمدویچ و آنتیتسا بهجت اردکانی ترجمه متون این برنامه را بر عهده دارند.
" مجله فرهنگی و هنری " پنجشنبه ها  از ساعت 13:50 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از سیمای بوسنیایی شبکه سحر پیش روی بینندگان سحر در  بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان گشوده می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.