انعكاس سي امين مسابقات بين المللي قرآن كريم در "سلام تهران" شبكه سحر

موضوع برنامه اين هفته "سلام تهران" سيماي كردي شبكه سحر به برگزاري سي امين دوره مسابقات بين المللي قرآن كريم اختصاص خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي شبكه بين المللي سحر، اقدس كاربخش تهيه كننده اين برنامه با اعلام اين خبر گفت: بخش گفت و گوي مجري و كارشناس برنامه اين هفته با حضور حجت الاسلام احمد شرف خاني معاون فرهنگي- اجتماعي سازمان اوقاف و امور خيريه به بحث و گفت و گو پيرامون سي امين دوره مسابقات بين المللي قرآن كريم كه با حضور قاريان و حافظان 75 كشور جهان 10 تا 17 خرداد ماه در سالن اجلاس سران كشورهاي اسلامي در تهران برگزار مي شود، مي پردازد.

 

وي به محورهاي مورد بحث در اين برنامه اشاره كرد و ادامه داد: از جمله موضوعاتي كه در اين برنامه بررسي مي شود "سابقه برگزاري مسابقات بين المللي قرآن در ايران"، "اهداف برگزاري اين مسابقات"، "نقش و تاثير قرآن در زندگي روزمره انسان ها" و "علل استقبال وسيع كشورهاي مختلف از برگزاري اين مسابقات در ايران نسبت به ساير كشورها" را مي توان نام برد.

 

كاربخش از "اهم اخبار هفته" به عنوان بخش ديگر "سلام تهران" ياد كرد و افزود: در اين آيتم 5 يا 6 خبر مهم هفته با توضيحات آن به اطلاع مخاطبان مي رسد.

 

وي با اشاره به ارايه دو بخش گزارشي در اين برنامه، اظهار كرد: در هر برنامه يك گزارش ارسالي از مناطق كردنشين ايران با موضوع نظرسنجي درباره برنامه هاي شبكه سحر و يك گزارش با موضوعات مختلف از تهران پخش مي شود كه گزارش مربوط به تهران برنامه اين هفته به انعكاس مسابقات بين المللي قرآن كريم اختصاص دارد و شامل بخش هايي همچون مراسم افتتاحيه، گفت و گو با دبير مسابقات، گفت و گو با داوران ايراني و خارجي، گفت و گو با شركت كنندگان رشته هاي مختلف قرآني و ... خواهد بود.

 

آزاد ابراهيمي اجرا، عبدا... عابدي ترجمه و گويندگي متن و كريم كلاشي فر ويراستاري برنامه "سلام تهران" را بر عهده دارند. مريم محمدي (دستيار تهيه)، اردشير پشنگ (نويسنده و كارشناس محتوايي) و يوسف شريف زاده (گزارشگر) نيز ساير عوامل تهيه اين برنامه هستند.

 

"سلام تهران" جمعه 10 خرداد ماه ساعت 22:00 به وقت تهران به مدت 40 دقيقه به صورت زنده روي آنتن سيماي كردي شبكه سحر مي رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.