دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم از اعزام بانوان قمی به مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور برای نخستین ‌بار خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد صالح تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی خوب و همچنین برگزاری برنامه‌های متنوع سعی ما این است که نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسالان علاقه‌مند به سه‌گانه را جذب کرده و نیروی انسانی متخصص و فعال در این رشته را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: از آغاز فعالیت سه‌گانه در قم، این رشته در بین نوجوانان و جوانان پسر فعالیت خوبی داشته اما بانوان به دلیل شرایط خاصی که قم دارد هرگز نتوانسته‌اند به صورت رسمی وارد فعالیت‌های ورزش سه‌گانه شوند و توانمندی خود را در این رشته نشان دهند.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم ابراز کرد: از زمان تشکیل هیئت جدید به ریاست سردار کاظم مجتبایی، با تاکید وی بخش بانوان هیئت سه‌گانه را فعال کرده‌ایم و امیدوارم از این طریق بتوانیم قم را در سه‌گانه بانوان نیز به یکی از استان‌های موفق کشور تبدیل کنیم.

وی یادآور شد: فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه نیز برای توسعه این رشته در بخش بانوان برنامه‌ریزی کرده است و امسال قرار است مسابقات سه‌گانه بانوان قهرمانی کشور برگزار شود و سعی داریم در یک مرحله این رقابت‌ها در دهه سوم آبان ماه حضور یابیم.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم یادآور شد: میزبانی مرحله نخست این رقابت‌ها در دهه سوم خرداد ماه به مازندران سپرده شده است در حالی که مرحله دوم در دهه دوم شهریور به میزبانی آذربایجان شرقی و مرحله سوم در دهه سوم بهمن ماه به میزبانی هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان هرمزگان به انجام می‌رسد./س


برچسب ها: قم ، اعزام ، بانوان ، قمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.