مربی تيم فوتبال استقلال گفت: دایی اسطوره است و حضورش در پرسپولیس تحول بزرگي ایجاد خواهد کرد.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هنوز نمی دانم که در استقلال می مانم یا می روم باید قلعه نوعی به ایران باز گردد  و با او صحبت کنم اگر دوست داشت یک فصل دیگر هم در کنارش حضور خواهم داشت.

مربي تيم فوتبال استقلال افزود: خودم به شخصه علاقه بسیاری برای کار کردن با قلعه نوعی دارم چون او مربی بزرگی است و می توانم از تجربیاتش در آینده بهره ببرم.

وي ادامه داد:  فکر می کنم بتوانم به تنهایی هدایت تیمی را به عهده بگیرم اما قصد دارم با آمادگی کامل چنین کاری را انجام دهم و نمی خواهم سرنوشتم به دیگر مربیانی که در فوتبال محو شدند دچار شود.

همدانی اظهار داشت:  قاسم دهنوی فصل گذشته هم با استقلال به توافق رسید اما به تراکتورسازی ملحق شد، این بازیکن اگر مشاور خوب و قوی داشت هیچ زمان چنین کاری را انجام نمی داد. به هر حال این حق طبیعی هر بازیکنی است که خود تیمش را انتخاب کند البته باید بگویم که دهنوی بسیار بازیکن با اخلاقی است. وي سال گذشته به خاطر  اینکه چکش برگشت خورد آبی پوش نشد و برای نیاز مالی که داشت تراکتورسازی را انتخاب کرد.

مربي تيم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه شیرین فراز به من اصرار می کردند که سرمربی شوم اما با توجه به شرایطی که داشتم نمی خواستم تصمیم عجولانه ای بگیرم و همکاری با کرمانشاهی ها را قبول کنم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار