نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت:‌ ظرف مدت 2 سال مشكلات اقتصادي را حل خواهم كرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به استان اردبيل، محمدباقر قاليباف كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در همايش "جهاد ادامه دارد" كه از سوي ستاد انتخاباتی وی در این استان برگزار شد،‌ با بيان اينكه خداوند بزرگ را شاكر هستم كه توفيق پيدا كردم در اين ماه عزيز و شب جمعه در جمع مردم ولايت‌مدار اردبيل خصوصا خانواده شهدا حضور پيدا كنم، گفت: استان اردبيل علماي بزرگي را داشته است. همواره در مقاطع مختلف تاريخ نقش‌هاي بزرگي را ايفا كرده است به طوري كه ما شاهد بوديم آيت‌الله محقق اردبيلي، آيت‌الله مشكيني و آيت‌الله مروج از چهره‌هاي بزرگي بودند كه در اين استان فعاليت‌هاي خود را ادامه دادند.  
 
وي افزود: بايد صراحتا بگويم كه روحيه مجاهدت در مردم اين استان سبب شده است كه در مبارزه با استكبار خارجي گام‌هاي مثمرثمري بردارند.
 
قاليباف با اشاره به اينكه مردم اردبيل از محبان اهل بيت(ع) هستند و عزاداري‌هاي آنها در محرم و صفر قابل ستايش‌ است،‌ تصريح كرد: ما هم در شهر تهران تحت تاثير اين فرهنگ مردم اردبيل قرار مي‌گيريم.  
 
كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با اشاره به اينكه در ماه خرداد قرار داريم و اتفاقات مهم و سرنوشت‌سازي در اين ماه براي كشور ما رقم خورده است، افزود:‌در 15 خرداد 42 شاهد بوديم كه امام خميني (ره) نهضت انقلاب را بنيان گذاشت و با انديشه توانمند خود آن را به ثمر رساند، لذا بايد به صراحت بگويم كه امام خميني(ره) تنها در راه خدا گام برمي‌داشت و هدف ديگري جز رضاي خداوند نداشت.
 
وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران داراي سه هدف بزرگ است،‌گفت:‌ مبارزه با انقلاب، مبارزه با استبداد داخلي و خواسته تداوم انقلاب از اهداف انقلاب اسلامي ايران است.  
 
قاليباف افزود: علي‌رغم اينكه دشمنان جمهوري اسلامي ايران نمي‌خواستند پيروزي انقلاب را قبول كردند ما در استبداد داخلي مبارزه كرديم و استبداد را شكست داديم و اسلام را در مركز قدرت قرار داديم و اين موضوع تنها به همت مراجع عظام و مردم شكل گرفت.
 
كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اينكه حادثه سوم خرداد را رد كرديم، اظهار داشت: اين روز سوم خرداد نماد آزادسازي خرمشهر است كه نشان مي‌دهد همه نيروهاي ما با جان و دل از سرزمين و نظام دفاع كردند.
 
شهردار تهران خاطرنشان كرد: تداوم انقلاب در گرو اين است كه ما بتوانيم با تكيه بر نظام اسلامي يك زندگي رحماني را براي مردم خود درست كنيم.
 
وي با اشاره به اينكه اعتقاد دارم مردم هم بايد به فكر دنيا باشند و هم آخرت، تصريح كرد: ما براي انباشت پول نيامده‌ايم اما وجود فقر در جامعه سبب مي‌شود كه مردم از دين نيز گريزان شوند.  
 
قاليباف اظهار داشت: فقر، ما را از مسير تربيت و اسلام دور می‌کند و ثروت زياد نيز ما را از مسير سعادت باز مي‌گرداند اما آنچه ممكن است اين مولفه است كه هدف انقلاب اسلامي ايران زندگي رحماني و زيست مومنانه براي مردم است.  
 
كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اينكه كشور ما توانسته است پس از انقلاب اسلامي توطئه‌هاي مختلفي را خنثي كند، اظهار داشت: شرايط اقتصادي و فرهنگي فعلي كشور، زيبنده مردم ما نيست ؛ امروز بحث گراني و اشتغال مهمترين مشكل مردم ما است كه بايد حل شود.  
 
شهردار تهران افزود: شرايط سخت اشتغال و گراني باعث شده است كه كانون‌هاي گرم خانواده ما دچار مشكل شود و پدران را شرمنده فرزندان كند و اجازه ندهد كه فرزندان در خدمت پدران و مادران‌شان باشند.  
 
وي با اشاره به اينكه سرمايه اجتماعي ما متاسفانه آسيب‌هاي فراواني را در شرايط فعلي ديده است، عنوان كرد: در شرايط فعلي در استان اردبيل نيروي جواني قابل توجهي وجود دارد و اين استان از نظر اقليمي بهترين سرزمين و شرايط جغرافيايي را دارد اما متاسفانه امكاناتي كه در آن وجود دارد بسيار محدود است.  
 
قاليباف اظهار داشت: ما از مكتب اسلام مي‌فهميم كه سوء تدبيرها باعث شده است كه مشكلات متعددي در جامعه ايجاد شود لذا به طور حتم سوءتدبيرها سبب خواهد شد كه يك جامعه ثروتمند فقير شده و نتواند مشكلات خود را حل كند.  
 
شهردار تهران با بيان اينكه سوءتدبيرها مهمترين چالش پيش روي كشور ما است، خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه ظرفيت‌هاي متعددي در كشور ما وجود دارد انتظار است كه فقر ايجاد شده با يك مديريت منسجم از بين رفته و دولت آينده در راستاي تحقق مصوبات مجلس و مردم وارد عمل شده و شرايط اقتصادي سخت را از بين ببرد.  
 
كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با اشاره به اينكه با خرد جمعي و تدبير مشكلات حل خواهد شد اظهار داشت: مردم عزيز ذره‌اي نااميدي در وجودتان نباشد به شما مي‌گويم كه با اتكا به نيروي جواني مي‌توانيم كشور را در بهترين مسير قرار دهيم.  
 
قاليباف با اشاره به اينكه متاسفانه امروز براي جوانان ما فرصت خوبي ايجاد نشده است، ادامه داد:‌ امكاناتي كه در تهران در حال حاضر ايجاد شده، بر پايه تكيه به نيروي جوانان است كه بايد در كل كشور به كار گرفته شود و ما توانسته‌ايم پروژه‌هاي بسياري را از قبيل بزرگراه صدر با به كار‌گيري نيروهاي متخصص جوان انجام دهيم.
 
وي با بيان اينكه نيازمند يك فرهنگ جهادي با تكيه بر همت و تلاش هستيم،‌خاطرنشان كرد:‌ امكان ندارد ما شبي را زود به منزل برويم و امكان ندارد روزي را در منزل ناهار بخوريم،‌لذا قول مي‌دهم كه ظرف مدت 2 سال كشور را در  عرصه‌هاي مختلف با رشد و پيشرفت روبرو كنم.  
 
شهردار تهران خطاب به مردم مبني بر اينكه صداي بنده را ضبط كنيد، اظهار داشت:‌اعتقاد دارم بايد يك حركت عظيمي در حوزه اقتصاد شكل گيرد.
 
قاليباف تصريح كرد: متاسفانه در حوزه مديريت ما تنگ‌نظري‌ها باعث ايجاد مشكلات شده است.  
 
وي خاطرنشان كرد:‌من يقين دارم كه دهك‌هاي طبقات بالاي جامعه ما كه در دهك اول قرار دارند بدون شك دوست دارند كه به دهك‌هاي پايين بيشتر توجه شود لذا انشاءالله در دولت آينده به عنوان يك خدمت‌گزار اگر تصدي پست رياست جمهوري را به عهده بگيرم اداي دين خواهم كرد و سياست‌هاي جبراني را در همه حوزه‌هاي اقتصادي، سياسي و فرهنگي ايجاد خواهم كدر.  
 
شهردار تهران گفت: بنده متعهدم اگر توفيق خدمت در عرصه رياست جمهوري را داشته باشم به فضل الهي در 6 ماه اول رياست جمهوري گراني را كنترل و نرخ ارز را تثبيت خواهم كرد.  
 
قاليباف خاطرنشان كرد: اعتقاد دارم با توجه به تورم 30 درصدي كه گريبان‌‌گير كشور است معتقدم كه قيمت‌ كالاهاي اساسي را بايد كنترل كرد تا مردم در شرايط خوبي قرار گيرند. 

 انتهاي پيام/
برچسب ها: قالیباف ، اردبیل ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار