استاندار قم با تاکید براینکه کارآمد نشان دادن نظام مهمترین وظیفه ما مي باشد گفت: کسانی که به دنبال سیاه نمایی عملکرد خدمتگزاران مردم هستند از دایره انصاف خارج شده و کارآمدی نظام را مخدوش می کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، کرم رضا پیریایی با تاکید براینکه با تمام قوا در خدمت مردم خواهیم بود گفت: کسی که خود را در پیشگاه لامتغیر می داند از تغییر و تحولات هراسي نداشته و تا آخرین لحظه حضور در عرصه خدمت، دست از خادمي مردم نخواهد كشيد.
پیریایی با بیان اینکه امام راحل به ما آموخته تا در پیشگاه الهی مکلف و خادم مردم باشیم اظهار داشت: حضور در بين مردم در برنامه هایي نظير عصر کاری و شب فرهنگي، فاصله مردم و مسئولان را کوتاه می کند.
استاندار قم با بیان اینکه باید الگو بودن قم در راس برنامه های فرهنگی مدیران باشد گفت: همه باید در الگو سازی شهر مقدس قم سهم باشیم و در اين زمينه از ظرفيت اقشار مختلف به ويژه نخبگان و فعالان فرهنگي بهره برد.
وی قدر شناسي و تشویق نخبگان را از مصاديق بارز امر به معروف دانست و گفت: باید با تقویت مزیت ها و ارزش های معنوی این خطه مقدس، آن را به شهری الگوساز در کشور معرفی کنیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.