فردی که با خودروی شخصی در پوشش مسافرکشی اقدام به سوار کردن دختران جوان می کرد و در ادامه در فرصتی مناسب با تهدید چاقو اموالشان را به سرقت می برد توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ درحالی که تعدادی زنان و دختران پایتخت به کلانتری های تهران رجوع کردند و اعلام کردند که مردی در قالب مسافرکشی آنان را سوار کرده و در بین راه در زمانی مناسب با تهدید چاقو اموالشان را به زور گرفته و  بلافاصله متواری شده است.

ماموران به دلیل حساسیت موضوع مشخصات ظاهری متهم را با همکاری مالباختگان درآورده و به کلیه واحد های گشتی اعلام کردند.

پس از چندین روز فعالیت در حالی که هویت جنایتکار به نام "محمد" 27 ساله (دارای چندین فقره سابقه کیفری) برای ماموران مشخص شده بود، یک مورد سرقت لوازم خودرو در خیابان سبلان به ماموران گزارش شد.

ماموران کلانتری 128 تهران نو جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند و طی بررسی و گفتگو با مالباخته متوجه شدند که سارق همان جنایتکار فراری است.

به دنبال این موضوع ماموران با هماهنگی فرماندهی طرح مهار را به اجرا در آوردند و پس از چندین ساعت تعقیب و گریز و مسدود کردن تمامی خیابان منطقه توانستند متهم را در خیابان نیرو هوایی دستگیر کنند.

با دستگیری نامبرده ماموران در بررسی از خودرو ده ها کیف زنانه و دخترانه و یک قیضه چاقو مخصوص زورگیری کشف و ضبط کردند.

رئیس کلانتری 128 تهران نو "سرهنگ موقوفه ایی" با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اعلام کرد: متهم بلافاصله به ده ها فقره زورگیری از دختران و زنان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده با توجه به اعتراف صریح متهم به مقام قضایی ارجاء شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار