بازیکن‌ سابق استقلال و پرسپولیس گفت: معلوم بود که بین مایلی کهن و درخشان گزینه سومی هم وجود داشت، علي دايي انتخاب بدي نيست و بايد به فکر کسب قهرماني باشد.

علی انصاریان‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: علی دایی انتخاب بدی نیست اما این مربی سال سختی را برای حضور در پرسپولیس انتخاب کرده است.

پيشکسوت فوتبال کشورمان افزود: پرسپولیس مثل دیگر تیمها نیست باید به فکر قهرماني در جام حذفی و لیگ برتر باشد نه اینکه به کسب مقام پنجم و یا ششم قناعت کند.

انصاریان‌ ادامه داد: دایی باید پرسپولیس را قهرمان کند و به همین خاطر است که می‌گویم او در سخت‌ترین سال ممکن هدایت سرخپوشان‌ را بر عهده گرفته است.

مدافع سابق سرخابی ها اظهار داشت: انتخاب غلامپور‌ به عنوان دستیار با نظر سرمربی‌ تیم انجام شده و کسی نمی‌تواند به تصمیم دایی اعتراض کند چون در پایان فصل اگر سرخپوشان‌ نتیجه نگیرند این علی دایی است که باید جوابگو باشد نه شخص دیگری!

انصاریان‌ تأکيد کرد: با توجه به حواشی موجود در پرسپولیس و عدم توانايي ابراهیم‌زاده در اداره آن رویانیان‌ از دیگر گزینه‌هایش استفاده کرد، همانطور که همه می‌دانند سرمربی‌ دو فصل گذشته ذوب‌اهن وقتی در تیمش 2 ملی پوش داشت نمی‌توانست با آنها کنار بیاید و هر روز یکی از آنها قهر می‌کردند، حالا چه برسد به پرسپولیس که شش یا هفت ملی‌پوش دارد.
 
وي تاکید کرد: بهتر است با سرمایه‌گذاری روی پرسپولیس کساني مثل قلعه نوعي بسازيم زيرا وي تا به الان پرافتخار‌ترین مربی ایران است، چون استقلالی‌ها چند سال سرمایه گذاری کردند و حالا نتیجه‌اش را می‌بینند و استقلال بهترین عناوین قهرمانی را در اختیار دارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار