بازيکن فصل قبل تيم فوتبال ملوان در خصوص جدایی خود از تیم ملوان گفت: دینم را به ملوان ادا کرده و به دلیل مشکلات مالی با این تیم قطع همکاری کردم.

محمد نزهتی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران علت جدایی خود را مشکلات مالی تیم ملوان عنوان کرد و افزود: در چند سال اخير که در ملوان توپ زدم همواره مبالغ قابل توجهی از قراردادمان پرداخت نشده است اما به دلیل علاقه و تعصبی که نسبت به این تیم داشتم هرگز لب به شکایت نزده و با تمام وجود برای ملوان کار کردم.

بازيکن فصل قبل تيم فوتبال ملوان در خصوص مشکلات مالی ملوان و بدهی‌های این تیم گفت: من در این فصل حدود 46 درصد از مبلغ قراردادم را دریافت نکردم و مي دانم که بسیاری دیگر از بازیکنان تیم مانند من از باشگاه طلب دارند.

وی در خصوص حضور اسکوکیچ به عنوان اولین سرمربی خارجی در ملوان گفت: به نظرم شرایط براي اسکوکیچ خیلی سخت است و فکر نمی‌کنم با توجه به جوی که در انزلی حاکم است یک مربی خارجی بتواند موفق باشد اما به هر حال ایراندوست در کنار وي حضور دارد و نسبت به فضای حاکم بر تیم ملوان اين مربي تازه وارد را راهنمایی خواهد کرد.

نزهتي در مورد پیشنهادات خود برای فصل آینده گفت: از تیم‌های مختلفی پیشنهاد دارم اما چون دنبال بازارگرمی نیستم تا زمانی که قطعی نشده آنها را اعلام نخواهم کرد و پس از مشورت با افراد کاربلد و خانواده ام تصمیم نهایی را اتخاذ مي کنم.

وی در پایان در خصوص پیشنهاد دو تیم پر طرفدار پایتخت اظهار داشت: از پرسپولیس که پیشنهادی نداشتم اما از یک منبع مطلع شدم در لیست خرید استقلال قرار دارم اما فعلا هیچ چیز قطعی نیست و همه چیز به شرايط بر می‌گردد و باید ببینم وضعيت من با کدام تیم‌ها همخوانی دارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار