یک فرد شروری که با در دست داشتن قمه به سمت ماموران انتظامی حمله ور شد تا به آنان آسیب برساند، با تیرهای پلیس غرق خون شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛در پي دريافت شکایات مردم در خصوص شرارت يكي از ارازل و اوباش شناسنامه دار و معروف منطقه ماهدشت ، به ماموران كلانتري 26 ماهدشت ماموريت داده شد موضوع را رسيدگي كرده و اقدامات لازم را نسبت به شناسايي و دستگيري متهم فراري انجام دهند.

با توجه به اهميت موضوع ماموران كلانتري تحقيقات ويژه اي را بكارگرفته و سرانجام متهم را در يكي از خيابانهاي ماهدشت مورد شناسايي قرار دادند ، در همين حين شرور سابقه دار به محض ديدن ماموران پا به فرار گذاشت و ماموران نيز به تعقيب وي پرداختند تا اينكه متهم عرصه را بر خود تنگ ديد و با استفاده از يك قبضه قمه همراهش ، بسمت ماموران گشت حمله ور شد و با اينكه ماموران وي را به آرامش و تسليم شدن دعوت كردند ولي او توجه نكرده و قصد آسيب رساندن به ماموران را داشت كه با عكس العمل قاطع ماموران روبرو شد و در حالي كه از ناحيه ساق هر دو پا مورد اصابت گلوله قرارگرفته بود به سمت پشت بام ساختمان هاي مجاور فرار كرد .

ماموران بلافاصله براي جلوگيري از هرگونه اقدام احتمالي متهم عليه شهروندان به دنبال وي رفته و در حالي كه متهم با شيشه هاي شكسته شده اقدام به خودزني کرده بود ماموران با تدابير لازم وي را دستگير و براي درمان به بيمارستان منتقل كردند.

در بررسي سوابق كيفري متهم دستگير شده به هويت "ولي.گ" مشخص شد وي داراي 50 فقره سابقه كيفري به اتهام هاي كلاهبرداري ، سرقت منزل ، درگيري و چاقو كشي با ماموران دولتي، سرقت بعنف و زورگيري است و تحت تعقيب مراجع قضايي است .

فرمانده انتظامي شهرستان كرج سرهنگ"عبدالرضا خيرخواهان" با اعلام این خبر گفت:  پس از ترخيص متهم از بيمارستان ، اطلاعات پرونده وي جمع بندي و براي تصميم گيري به مراجع قضايي ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار