نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، تکمیل طرح های نیمه تمام دولت های قبلی را از خدمات ارزنده دولت احمدی نژاد دانست.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: دولت های نهم و دهم در تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام باقیمانده از دولت های پیشین، موفق عمل کرده و این مهم، قابل تقدیر است.
وی افزود: همه دولت ها در نظام جمهوری اسلامی از نقاط ضعف و قوت برخوردار بوده اند و نباید از خدمات ارائه شده به مردم در این دولت، چشم پوشی کرد.
حجت الاسلام نکونام، با گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد 1342 ملت ایران، تصریح کرد: این روز، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود و پیروزی های بعدی ملت ایران، مرهون مجاهدت های امام خمینی (ره) است.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: امام خمینی (ره) در طولعمر با برکت خود، دو اصل مهم قرآن و عترت را احیا کرد و با کلام نورانی خود به ملت ایران و آزادی خواهان جهان هویت و اعتبار بخشید.
وی یادآور شد: در زمان کنونی نیز، جهان اسلام با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به سمت آرمان های خود حرکت می کند و جهان اسلام، خود را برای ظهور منجی عالم بشریت، آماده می کند.
حجت الاسلام نکونام گفت: ملت ایران با تأسی به کلام امام راحل (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، به بصیرت رسیده و انقلاب خود را به جهان صادر کرده است.
خطیب جمعه شهرکرد، درخصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: مسئولان اجرایی، شورای نگهبان و دیگر دست اندرکاران برگزاری انتخابات، با هوشمندی، کشور را از فتنه ها دور کردند.
وی گفت: مردم ایران نیز به بصیرت و هوشمندی لازم رسیده اند و با حضور بانشاط خود در صحنه انتخابات، بار دیگر انقلاب را بیمه کرده و به آن مصونیت می بخشند./س
برچسب ها: خدمات ، دولت ، تکمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.