معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از پیش بینی یک هزار شعبه اخذ رای در استان خبر داد و گفت: برای هر یک از این شعب ۱۶ نفر عوامل اجرایی در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ علی محمد گلستانی فرد، رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی امروز در شورای اداری استان اظهار داشت: 24 خرداد یکی از جلوه های سیاسی سال جاری، مقدمه و بنیادی مستحکم برای تحقق سایر حماسه ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری بهترین راهکار برای خلق حماسه ای سیاسی است، افزود: در خراسان جنوبی شرایط و امکانات برای خلق حماسه ای بزرگ در 24 خرداد فراهم است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه از امکانات دولتی به نفع کاندیداها نباید استفاده شود، گفت: همچنین مدیران و مسئولان له یا علیه کاندیدایی موضع گیری نداشته باشند.

گلستانی فرد با بیان اینکه تاکنون جلسات آموزشی متنوع و متعددی برای کابران و عوامل اجرایی انتخابات در استان برگزار شده است، ادامه داد: همچنین برای افراد موثر و گروه های مرجع و تاثیرگذار در جامعه در راستای فراهم کردن زمینه های حضور حداکثری در انتخابات دوره های آموزشی برگزار شده است.

وی بر حفظ نظم و آرامش استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تاکید کرد و گفت: صندوق اخذ رای برای تمامی نقاط استان اعم از دور افتاده و محروم نیز پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور حداکثری و ایجاد روحیه نشاط و شادابی مهمترین نیاز جامعه است، یادآور شد: مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید توجه داشته باشند خواسته یا ناخواسته به نفع کاندیدایی صحبت نکنند./س

برچسب ها: شعبه ، اخذ ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.