شهردار بنک از اجرای 24 هزار مترمربع آسفالت خیابان‌ها در شهر ساحلی بنک خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسین صفایی امشب در بازدید از طرح‌های عمران شهری شهر ساحلی بنک اظهار داشت: شهرداری وظیفه سنگینی در قبال مردم دارد و به هر میزان بیشتر تلاش کنیم شاهد رضایت‌مندی بیشتر مردم خواهیم بود.

وی افزود: حجم خدمات شهرداری بنک نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

شهردار بنک خاطرنشان کرد: شهر بنک دارای جذابیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار زیادی برای توسعه و پیشرفت است و طی چند سال گذشته و با مشارکت شهروندان شاهد استقرار امکانات زیادی در شهر بنک بوده‌ایم و امیدوار هستیم امسال نیز بتوانیم رضایت خاطر شهروندان را جلب کنیم.

صفایی تصریح کرد: افزایش سطح کیفی طرح‌های عمرانی و بهبود مبلمان شهری در دستور کار قرار دارد و برای این مهم از تمام امکانات موجود به نحو بهینه بهره می‌بریم.

شهردار بنک اضافه کرد: پروژه‌های ساحل‌سازی با موفقیت در بنک اجرایی شده‌اند و امسال نیز این طرح‌ها با کیفیت مناسب و مطلوبی تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: مردم همکاری مطلوبی با مجموعه شهرداری دارند و این همکاری موجبات پیشرفت و توسعه بیش از پیش شهرداری را فراهم کرده است.

شهردار بنک از اجرای 24 هزار مترمربع آسفالت خیابان‌ها در شهر ساحلی بنک خبر داد و افزود: عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت 17 کوچه و سه خیابان شهر ساحلی بنک به مساحت کل 24 هزار متر مربع و ارزش 6 میلیارد ریال آغاز شده است.

وی گفت: این عملیات از امروز 10 خرداد آغاز می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌ها 15 تیر ماه به پایان می‌رسد./ج1

برچسب ها: ساحل ، تیرماه ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.