به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ گاهی لازم است کاربرگی بسازید که قسمت زیادی از محتوای آن مشابه یکی از کاربرگ های موجود باشد در این صورت دو راه دارید.
راه اول این است که کاربرگ جدیدی بسازید سپس به کاربرگ مبدا برگردید و با فشردن کلیدهای CTRL+A و یا دکمه مثلث شکلی که در محل برخورد ابتدای سطرها و ستونها قرار دارد که کاربرگ را انتخاب کنید و پس از این کار گزینه COPY را از قسمت CLIPBOARD در منوی HOMe انتخاب کنید تا محتوا آماده نسخه برداری شود، حال به کاربرگ جدید رفته روی گزینه paste از همان منوی HOME کلیک کنید تا محتوا درج شود اما راه ساده تر این است که کاربرگ مبدا را نسخه برداری کنید ،کاربرگی بسازید که کپی از کاربرگ اصلی است برای این کار روی زبانه کاربرگ مبدا کلیک راست کرده و از منويی که باز می شود گزینه move or copy را انتخاب کنید.
در این کادر گزینه create a copy را انتخاب کنید و روی ok کلیک کنید با این کار با کاربرگ جدیدی با نام پیش فرض ساخته می شود.
شما می توانید سوالات خود را در این قسمت مطرح کنید./ح