رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌گفت: مردم در 24 خرداد جواب دندان‌شکنی به دشمنان و مستکبران می‌دهند و به برخی فریب‌خوردگان داخلی گوشزد می‌کنند که رابطه با آمریکا جز ننگ و عار چیز دیگری به دنبال ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /سردار محمدرضا نقدی دیروز در نشست با جمعی از دانشگاهیان در اردبیل اظهار داشت: آنهایی که امروز جاهلانه دم از سازش و ارتباط با آمریکا می‌زنند خودشان به ماهیت آمریکا واقف هستند که چگونه این رژیم استبدادی خون انسان‌ها را به شیشه کرده و بشریت را به نقطه افول اندیشه‌های انسانی و آرمانی سوق داده است.

وی تصریح کرد: سازش با کشوری که چنگال‌های آن به خون هزاران انسان آلوده شده است واقعاً تفکر غلط و اندیشه‌ای زاید است و مردم ما در 24 خرداد جواب دندان‌شکنی به دشمنان ومستکبران می‌دهند و به برخی فریب‌خوردگان داخلی گوشزد می‌کنند که رابطه با آمریکا جز ننگ و عار چیز دیگری به دنبال ندارد.

نقدی به رویارویی تمام عیار نظام سلطه با ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها و جبهه‌های فرهنگی، ‌سیاسی، اقتصادی و... اشاره کرد و افزود: امروز آمریکا در جبهه امنیتی در داخل کشورش با چالش‌های متعددی روبه‌رو است که حل این مشکلات حکام کاخ سفید را به تزلزل واقعی کشانده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری اینکه مخالفت دولت‌ها، ملت‌های همجوار و همسایه با آمریکا از چالش‌های امنیتی این کشور می‌باشد، خاطر نشان کرد: دیگر نقطه‌ای امن برای سیاست‌های فریبکارانه آمریکا وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به نقض حریم خصوصی شهروندان آمریکایی به عنوان یک کشور مدعی حقوق بشر اشاره کرد و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت برتر منطقه تزلزل جدی برای جبهه استکبار و هیمنه توخالی آنها به وجود آورده و آنها به یقین از ماهیت ارزشی انقلاب ما در هراس و نگرانی هستند.

نقدی الگوی جمهوری اسلامی ایران را الگویی بی‌بدیل در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها توصیف کرد و ادامه داد: دشمنان ما امروز تلاش می‌کنند تا تمدن اسلامی و تاریخ‌ساز این ملت را به هر نحو ممکن بی‌هویت و فاقد اعتبار جلوه دهند در حالی که ملت ایران همچنان در صحنه مقابله با دشمنان حضوری گسترده دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: ما در یک پیچ تاریخی باید رسالت خودمان را به شایستگی انجام دهیم تا دنیا بفهمد که نظام‌های غرب و شرق و ایسم‌های منحط شیطانی جز تفکر باطل چیز دیگری نیست و در این میدان باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن تفکرات خود را القا کند/س 

برچسب ها: اردبیل ، جواب ، دندان ، شکن ، به ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.