فرمانده انتظامی استهبان از کشف یک‌هزار لیتر گازوییل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ عزیز برزگر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان استهبان مطلع شدند یک کامیون در یکی از جایگاه‌های سوخت در حال سوخت‌گیری گازوییل قاچاق است.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران به محل مورد نظر عزیمت و خودرو را در حال سوخت‌گیری مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان بیان کرد: در بازرسی از خودرو یک‌هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف شد.

برزگر گفت: راننده خودرو برای رهایی از چنگال قانون 3 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد پیشنهاد داد که ماموران ضمن رد رشوه،‌ فرد رشوه‌دهنده را دستگیر و مراتب را برای انعکاس به مقام قضایی، صورتجلسه کردند.

دستبند پلیس بر دست سارقان اماکن خصوصی

بر اساس این گزارش همچنین با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی شهرستان مرودشت استان فارس سه نفر از سارقان اماکن خصوصی در دام پلیس گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی مرودشت در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های اخیر اماکن خصوصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

محمد شیبانیان افزود: با انجام یک‌سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی ماموران یکی از سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته 18 سرقت اماکن خصوصی دیگر از سارق دستگیر شده، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: با تلاش ماموران همدست سارق نیز دستگیر و در تحقیقات مشخص شد اموال مسروقه را به فردی دیگر می‌فروختند که وی نیز در یک عملیات منسجم دستگیر شد.
برچسب ها: فارس ، استهبان ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.