بندرعباس/

تاکید استاندار هرمزگان بر رعایت اخلاق مداری نامزدهای انتخابات

استاندارهرمزگان از نامزدهای انتخاباتی خواست در تبلیغات خود با رعایت اخلاق مداری از سیاه نمایی و ایجاد یاس و اختلاف در جامعه خودداری کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس ؛ابراهیم عزیزی با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو ظرفیت بزرگی برای بهره گیری از تحول بزرگ سیاسی و اجتماعی است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران، تمام جایگاه و اعتبار خود را از حمایت مردمی به دست آورده است و ما امروز بر اساس همین مردمی بودن شاهد عزت و آبروی ایران اسلامی هستیم.
وی افزود: انتخابات پیش رو ظرفیت بزرگی برای بهره گیری از تحول بزرگ سیاسی و اجتماعی است و مردم حماسه ساز ایران در طول 34 سال گذشته همواره تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند.
وی برگزاری همزمان دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری از ویژگی های انتخابات پیش عنوان کردو افزود این امر نیازمند توجه ویژه ای است.

فرماندار هرمزگان قانونمندی، امانتداری، عدالت محوری و تلاش مجریان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را از ملزومات برگزاری انتخابات باشکوه دانست و گفت: انتخابات مظهر اراده مردم است اما در این راستا نباید برای جلب، اخذ و کسب آرای بیشتر لطمه ای به نظام اسلامی و دستاوردهای آن وارد شود.
عزیزی گفت: جامعه و رای دهندگان باید با بصیرت و آگاهی خود و با بررسی شرایط نامزدها، اصلح ترین را برای واگذاری امور سرنوشت کشور انتخاب کنند.
وی گفت: کسانی که می خواهند در عرصه انتخابات به عنوان نامزد انتخاباتی فعالیت کنند باید به قدرت و عزت اسلامی ایران تکیه کنند نه به آن خدشه وارد کنند.
استاندار هرمزگان افزود: ملت ایران همچون گذشته با بهره گیری از فرمایشات رهبری و حضور پرشمار و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ای بزرگ را خلق خواهد کرد./ب

برچسب ها: رعایت ، اخلاقی ، نامزدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.