بمناسبت فرا رسیدن 14 خرداد سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب، دانشنامه امام خمینی(ره) در شبکه جهانی حوزه نت به روز رسانی شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مسئول ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی امروز در جمع خبرنگاران گفت : ، هدف از نشر این دانشنامه ترویج فرامین، منّویات، توصیه ها و به طور جامع نشر سیره علمی و عملی امام خمینی(ره) در فضای مجازی است.

اکبر پوست چیان، افزود: این دانشنامه با یک هزار و 492 مطلب در 22 موضوع اصلی برگرفته از گزیده کتب و مقالات، پرسش و پاسخ، چکیده پایان نامه های دانشگاهی و حوزوی، بریده جراید و مجلات است.

وی«امام، زندگينامه و خانواده»، «ويژگي های فردی و رفتاری»، «مقام علمی»، « امام؛ حكومت اسلامی و انقلاب اسلامی»، «امام؛ ولايت فقيه و مرجعيت»، «امام و سياست»، «امام خمينی (ره) و آيت الله خامنه‌ای» ، «انديشه‌ها و ديدگاه‌های امام»، «امام و مردم» و «امام و زنان» از موضوعات این دانشنامه برشمرد و خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به این دانشنامه مطالب دیگری از جمله «امام؛ هنر و فرهنگ»، «امام؛ وحدت ملی و انسجام اسلامی»، «وصيت نامه امام»، «امام از منظر ديگران» و«كتاب، پايان نامه و كتابشناسی امام(ره)» را مورد مطالعه قرار دهند.

علاقه مندان می توانند برای بهره بیشتر از مطالب ارزشمند این دانشنامه علمی به نشانی اینترنتی http://www.hawzah.net مراجعه کنند./س

برچسب ها: قم ، دانشنامه ، امام خمینی ، حوزه ، نت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.