به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا؛ دكتر حسين رياضي ضمن اعلام اين خبر گفت: در فروردين ماه امسال حدود 21 هزار تماس تلفني و در ارديبهشت ماه نيز 74 هزار تماس مردمي با اين مركز برقرار شده است.
وي در ادامه گفت: از مجموع تماسهاي گرفته شده با اين مركز 300 مورد شكايت از دريافت زيرميزي پزشكان بوده است كه طي مرحله 2 تا 4 هفتهاي به اين شكايات رسيدگي ميشود.
گفتني است: مركز پاسخگويي سلامت 1490 با دستور وزير بهداشت و به منظور اطلاعرساني و ارتقاي روحيه پاسخگويي و خدمترساني بيشتر اين وزارتخانه و واحدهاي تابعه به هموطنان و افزايش آگاهي مردم از حقوق خود در حوزه سلامت و نحوه دريافت و دسترسي آسانتر به خدمات سلامت راهاندازي شده است. /ح