محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح پروژه های مسکن، راه و آب و فاضلاب دقایقی پیش وارد فرودگاه اردبیل شد.

 

به گزارش خبرنگارگروه استانها باشگاه خبرنگاران ، اول رئیس جمهور و به منظور رفاه حال عمومی استقبال کنندگان حجاج اردبیل، ترمینال مستقبلین فرودگاه مرکز استان به بهره برداریمدیرکل شرکت فرودگاه های اردبیل، در مراسم این افتتاح گفت: این پروژه با هزینه کرد اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و در مساحتی حدود 2500 متر مربع به بهره برداری می رسد.

مصطفی صفایی رفاه حال عمومی مردم اردبیل به ویژه استقبال کنندگان حجاج و زائران را از اهداف اجرای این پروژه برشمرد و یادآور شد: با افتتاح این ترمینال استقبال کنندگان از مسافرین، در سالن مجهز به امکانات رفاهی و بهداشتی مستقر خواهند شد.

وی همچنین تاکید کرد: جهت رفاه عمومی علاوه بر امکانات بهداشتی و خدماتی سیستم های گرمایشی و سرمایشی برای فصول مختلف پیش بینی شده است.

مدیرکل شرکت فرودگاه های اردبیل همچنین از اجرای ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این ترمینال در مساحتی حدود 7 هزار و 90 متر مربع اجرا می شود.

وی با اشاره به هزینه کرد 4 میلیارد تومان برای این پروژه ادامه داد: با پیش بینی های صورت گرفته این ترمینال با استانداردهای لازم طی 20 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید./ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.