سه فوتسالیست قمی در ترکیب نهایی تیم ملی فوتسال کشورمان به مسابقات قهرمانی تورنمنت بین المللی چین اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در حالی که رقابت‌های فوتسال قهرمانی بازی های سالن آسیا از تیر ماه به میزبانی کشور کره جنوبی برگزار می‌شود، در چهار ماه اخیر تیم ملی کشورمان در مراحل مختلف آماده سازی، برای حضور موفق در این رقابت ها مهیا می شود.

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان در قالب تیم ملی اعزامی به بازی های سالنی آسیا در حالی خود را آماده حضوری قوی در رقابت با حریفان آسیایی می‌کنند که پیش از آن قصد دارند در رقابت‌های از تورنمنت بین المللی چین آخرین میزان آمادگی خود را محک بزنند.

برای این منظور با نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال کشورمان، فوتسالیست های مورد نظر برای قرار گرفتن در ترکیب و لیست نهایی تیم ملی معری شدند تا ایران همچون رقابت‌های قهرمانی آسیا که سابقه 10 عنوان قهرمانی از 12 دوره سپری شده را دارند، در بازی های سالنی آسیا نیز برای سومین بار قهرمان شده و سلطه خود بر این رشته ورزشی را ادامه بدهد.

تیم ملی فوتسال کشورمان حریفان خود را نیز در مسابقات فوتسال بازی های سالنی آسیا شناخته است و حالا قصد دارد با حضور موفق در تورنمنت بین المللی چین هم هماهنگی تاکتیکی خود را افزایش داده و هم قدرت خود را به رخ رقبای آسیایی بکشاند.

این در حالی است که خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی و مدیر فنی تیم فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی 2012 تایلند با توجه به تجربه و سوابق بسیار درخشانی که در امر مربیگری فوتسال دارد، به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی فوتسال را در این دوره از مسابقات بر عهده خواهد داشت.

این سومین حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات تورنمنت بین المللی چین است که با شرکت تیم‌های مطرح فوتسال جهان برگزار خواهد شد، ضمن اینکه تیم ملی کشورمان در رقابت های سالنی آسیا با تیم های ملی کویت و عراق همگروه شده است./س

برچسب ها: قم ، حضور قطعی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.