"دبير تشكيلات انجمن دانشجويان مستقل دانشگاه تهران" گفت: ضعف امروز برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری، نقد غير منصفانه عملکرد دولت قبلی به جای ارائه برنامه‌ و راه‌حل‌های اجرایی براي پیشرفت کشور است.

علی عبدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در خصوص عملکرد مثبت تبليغات دور یازدهم انتخابات ریاست‌جمهوري اظهار داشت: تبليغات در این دوره از انتخابات رياست‌جمهوري برخلاف دوره‌هاي گذشته و پخش بنرها و پوسترهاي مختلف در سطح شهر، که منجر به كريه و بدمنظره شدن چهره شهر می‌شد، امروز  بیشتر جنبه رسانه‌ای پیدا کرده‌ که قابل تقدير است.
 
دبیر تشکیلات انجمن دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با انتقاد از عملکرد اخلاق‌ سياسي برخی کاندیداها بیان‌ داشت: ضعف امروز برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری، نقد غير منصفانه عملکرد دولت قبلی به جای ارائه برنامه‌ و راه‌حل‌های اجرایی براي پیشرفت کشور است که اين مسئله خوشايند مردم نخواهد بود.

عبدی در پایان با اشاره به توصيه رهبری به كانديداهاي رياست‌جمهوري مبني بر نفی وعده‌های غلو‌آمیز و دور از واقعیتي كه به منظور جمع‌آوری آرا باشد خاطرنشان کرد: با توجه به تبليغات گسترده برخي كانديداها كه از مدت‌ها قبل در شهرستان‌ها شروع شده، مردم بايد با بصيرت درستي و  نادرستي تبليغات را تشخيص و كانديداي اصلح را انتخاب نمايند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار