سه عضو تيم بانوان مقاومت قم در بين برترين هاي مسابقات ليگ دو و ميداني بانوان کشور قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، تيم دو و ميداني بانوان مقاومت قم با ترکيبي متشکل از پنج دو و ميداني کار راهي مسابقات ليگ دو و ميداني بانوان باشگاه هاي کشور شده بود که نفرات اين تيم در مواد هفت گانه، پرش طول، 100 متر و 200 متر توانستند در بين برترين هاي کشور قرار بگيرند.
در رشته هفت گانه خانم هانيه فيضي از تيم مقاومت قم بعد از زهرا هاشم زاده از تيم ثامن الحجج، وحيده کردلو از زنجان، شيرين نوتاش از مقاومت تهران، عاطفه چيزفهم از سفير فارس و بالاتر از مهسا هاشمي از هيئت گلستان و سپيده زلفي ديگر عضو تيم مقاومت تهران در جمع برترين هاي اين ماده ايستاد.
در ماده پرش طول خانم شهناز جعفري از تيم مقاومت قم بعد از مهسا معتمدي و فاطمه برزنوني از تيم ثامن الحجج و سمانه کوهکن از تيم هيئت گلستان و بالاتر از فاطمه محمدي از سفير فارس، الناز گيسوي از ملارد و مهديه زعيمي و زهرا ممي زاده از مقاومت به عنوان يکي ديگر از چهره هاي موفق تيم مقاومت قم معرفي شد.
خانم فاطمه محمدي سومين عضو تيم مقاومت قم نيز در ماده 100 متر نيز بعد از مريم طوسي از تيم ثامن الحجج، فرزانه فصيحي از تيم مقاومت تهران، زهرا رئيسي از تيم سفير فارس، الهام کاکلي از تيم ثامن الحجج و مهديه جعفر بيگلو از تيم سفير فارس بين برترين هاي جاي گرفت.
در 200 متر خانم شهناز جعفري يک بار ديگر موفق ظاهر شد و بعد از مريم طوسي از تيم ثامن الحجج، فرزانه فصيحي از تيم مفاومت تهران، زهرا رئيسي از تيم سفير فارس، الهام کاکلي از تيم مقاومت تهران، فاطمه برزنوني از تيم ثامن الحجج و زهرا بهمني از تيم سفير فارس رتبه خوبي در اين رشته کسب کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.