پس از پایان مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی اعضای تیم پرسپولیس با ابراز ناراحتی و شکایت عنوان کردند هنوز حتی یک ریال هم از مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده اند.

به گزراش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در حالی که مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی در سالن مخابرات شهر اصفهان در جریان بود اعضای تیم و کادر فنی تیم پرسپولیس تهران در گوشه ای از سالن رقابتها با چهره های غمگین و خسته خود را برای حضور روی تشک آماده می کردند، وقتی به سراغ آنها رفتیم و علت را جویا شدیم اولین صحبتی که مطرح شد این بود چرا باشگاه بزرگی چون پرسپولیس هنوز مبلغ قرارداد بچه ها را پرداخت نکرده است و چرا فاصله بسیار زیادی بین فوتبال و ورزش اول کشور وجود دارد به طوری که قرارداد یک بازیکن فوتبال برابر با هزینه یک فصل تیم کشتی است.

تیم پرسپولیس تهران در حالی به شهر اصفهان محل برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی آمده بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس هیچ کدام حضور نداشتند و جالب آن که هزینه‌ رفت و آمد اعضای تیم را نیز باشگاه متقبل نشده بود.

سوالی که باید از مسئولان باشگاه پرسپولیس پرسید این است  آقای رویانیان جایگاه کشتی در باشگاه شما کجاست؟ شما که برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به آب و آتش زدید و برای جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی میلیاردی هزینه می کنید آیا نباید حق و حقوق فرنگی کارانی که با نام پرسپولیس در لیگ حضور داشتند را بدهید؟ این موضوع در مورد اعضای تیم کشتی آزاد نیز صدق می کند؛ آنها نیز با گذشت 5 ماه از پایان مسابقات لیگ برتر هنوز مبالغ قرارداد خود را به طور کامل دریافت نکرده اند، چرا باید به کشتی و کشتی گیر ظلم شود مگر همین کشتی گیران نبودند که در بازی های المپیک 2012 با کسب 7 مدال رنگارنگ آبروی ورزش کشور را خریدند و یا به همین زودی یادمان رفت که هزاران علاقه مند کشتی در سالن 12 هزار نفری آزادی شاهد درخشش کشتی گیران ایران در مسابقات جام جهانی تهران بودند پس چرا همواره به اهالی این رشته کم لطفی می شود.

آقاي رويانيان اگر فرصت کردید و فوتبالی ها به شما اجازه دادند کمی هم به سایر رشته های باشگاه توجه کنید، علاقمندان به کشتی یادشان نرفته که شما با افتخار در رسانه ها گفتید کشتی هم در باشگاه  پرسپولیس فعالیت خود را آغاز کرده و ما در لیگ برتر کشتی تیم داری می کنیم، پس حداقل خواسته های آنها یعنی پرداخت کامل مبلغ قراردادشان را در دستور کار خود قرار دهید تا شاید گوشه ای از مشکلات اهالی این رشته برطرف شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار